/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
støtte
Fra : toshiba8.a
Vist : 835 gange
22 point
Dato : 07-09-10 17:46

Hej jeg har et spørgsmål vednørdende min seksuelle orientering for jeg tror jeg er bøsse men jeg kunne godt tænke mig at have en at støtte mig op af for nogen gange er det rart at have en at snakke med og har set på en side men det endte med at jeg ikke gad mere for det kostede for meget...
hvis i kender en anden homoseksuel person kunne i ik så høre om jeg ik kunne få hans email for at jeg så kunne skrive med ham og måske få gode råd...
håber i kan hjælpe

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 07-09-10 18:19
Accepteret svar
Fra : Christa.N

Modtaget 32 point
Dato : 07-09-10 18:34

http://www.lbl.dk/
Her kan du få rådgivning.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 07-09-10 18:43
Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 07-09-10 22:39

støtte
Fra : toshiba8

kærlig mellem mænd kender jeg ikke til
MEN et par klip eller andet

[YOUTUBE]http://www.break.com/usercontent/2009/7/smallest-dick-contest-832146.html[/YOUTUBE]

fatter ikke hvorfor DU spørger herinde
HVIS

du virkelig er til hankatter

LÆRER i intet i skolen.......................................................................................................?

Godkendelse af svar
Fra : toshiba8.a

Dato : 08-09-10 18:50

Tak for svaret Christa.N.