/ Forside/ Karriere / Udlandet / Andet udlandet / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 410
haihiti i jan.
Fra : rumleskaft2
Vist : 339 gange
74 point
Dato : 07-09-10 12:12

Kan da undre en at når vi har haft ledighed herhjemme at fag og håndværker

ikke har kunnet rejse ned og bygge de huse som de har brug for er gået næsten et år nu
og vejret skifter snart ih hvor vi hjælper ?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-09-10 12:31

Hjælper du......................?

Kommentar
Fra : rumleskaft2

Dato : 07-09-10 12:36

venter på et fornuftigt svar ikke et spørgsmål for dig måske

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-09-10 12:52

Du skriver
Citat
ih hvor vi hjælper ?
Hvad hjælper du med..........?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-09-10 13:01

snotdumt spørgsmål der ikke fører til noget

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 07-09-10 15:25

Citat
Hvad hjælper du med..........?

- rumle skal da blive herhjemme og lære tegnsætning!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-09-10 15:46

Entten gør man noget, aktivt.
Eller så holder man kæ...
En gang ævl hjælper ikke.

Kommentar
Fra : rumleskaft2

Dato : 07-09-10 17:28

Altså sidder ikke bare her dagen lang og samler point stillede ikke et personligt spørgsmål

Var nu mere andres mening jeg ville høre men det var nok for svært at svare på og giver

ingen point så er det nemmer at rakke ned på mig ik kan vel have sine egne meninger

uden at skulle behøve at finde svarene på nettet til hvert enkelt spørgsmål her ik

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-09-10 17:51

Jeg vil blæse på dine points, jeg vil hellere høre hvad du aktivt gør for de stakkels mennesker.

Kommentar
Fra : rumleskaft2

Dato : 08-11-10 19:34

Har taget min tørn i livet kraften er blevet suget ud af mig er sikker på der er mange

som stadig har den energi som jeg har haft til at hjælpe for ville da blive ved hvis jeg kunne

har en uddannelse som de kunne have gavn af men kan ikke mere sådan er det bare ..

Håber det var svar nok mvh.Rumleskaft