/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Canon printer ip3600
Fra : ConniePige
Vist : 1082 gange
100 point
Dato : 05-09-10 09:25

Hejsa

Jeg får en fejlmeddelse om at min blækopsamler er fuld og jeg skal kontakte Canon for at få delen skiftet ud.

Men det ved man jo højst sandsynligt er dyrt, har kigget lidt på nettet men har ikke rigtigt fundet noget brugbart.

Så jeg håber lidt, at nogen af jer kan hjælpe mig lidt på vej....kan man virkelig ikke skifte den selv og hvor kan den købes....???

mvh Connie

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-09-10 11:25

Blækopsamleren er ved at være fuld.
Printeren har en indbygget blækopsamler, som indeholder det blæk, der er brugt til rensning af printhovedet.
Tryk på knappen [RESUME/CANCEL] (FORTSÆT/ANNULLER) på printeren for at annullere fejlen, så du kan fortsætte udskrivningen. Før blækopsamleren fyldes helt op, skal du kontakte en Canon-servicerepræsentant. (Du skal have udskiftet en bestemt del i printeren.)

næppe noget der sælges som "løsdele"