/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Vælge sortering fra flere felter RSS
Fra : NoName7620
Vist : 344 gange
450 point
Dato : 05-09-10 08:50

Koden herunder virker, men kan det ikke optimeres ? Skal være således at RSS feed hentes hvis der er match af søgeord i både title og description.

Kode
if ($now - $timestamp <= $max_age && preg_match($pattern, $item->description) || preg_match($pattern, $item->title) == 1)

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-09-10 09:02
Kommentar
Fra : NoName7620

Dato : 05-09-10 19:19

Det er lidt sor snak for mig, men tror da meningen med mit spørgsmål er forstået.

Altså har kode der tjekker nogle forskellige feeds, hvor jeg ønsker at få vist dem der indeholder mit "søgeord" i en liste på hjemmesiden og som sagt virker min kode også, men kunne bare godt tænke mig at vide om ikke mit lille eksempel fra indlæg 1 kunne optimeres/mere simpelt(kortere)