/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
vandlås i væg
Fra : birgittedam
Vist : 638 gange
50 point
Dato : 29-08-10 09:18

Hvordan renser jeg sådan en sag ?
Det er en en ca 5 cm tyk plastic kasse som er glemt bag en plade på væggen, men jeg kan ikke se hvordan jeg kommer ind i kassen.
Håber nogen kan hjælpe mig.

Hilsen Birgitte Dam

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 29-08-10 11:28

Hvis det er byggesjusk, skal du skære hul i væggen...

Der er er mange der laver ting i troen på man ikke har behov for at gense det man "pakker ind".

Hvis det er lavet fornuftig kan du fjerne pladen.

Ps. det kan endda være det er ulovligt udført.

vh Ben

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 29-08-10 11:33

Citat
Hvordan renser jeg sådan en sag ?

Som alle andre vandlåse, der er en tilgang og en afgang.

prøv først med en rensesplit eller et rensebånd

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 30-08-10 09:22

og du er sikker på at det er vandlåsen der sidder der og ikke bare røret der går ned i væggen og videre ned i gulvafløbet. sådan plejer man at lave det. nu ved jeg ikke om det er badeværelse, køkken eller bryggers vi taler om, så lidt flere oplysninger ville måske hjælpe. gerne et billede af det.

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 02-09-10 22:49

Arh... Ka det no oz passe.....

Ka du tage et billede af det? Normalt sidder vandlåsen under håndvasken eller er ført til gulvafløb... Alt andet er fusk... Og især hvis den er skjult bag en væg...

Kloakmesteren