/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Adgang til Android Market på HTC Desire
Fra : Per-Lund
Vist : 650 gange
100 point
Dato : 28-08-10 18:57

Har lige købt HTC Desire hos Telia... Har oprettet google checkout konto og logget ind og er nu klar til at gå til Android Market, men siden den åbner er "Terms of Service" og der er ingen Accept eller OK knap? Hvordan kommer jeg videre?
Telias kundeservice åbner ikke før mandag...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-08-10 19:23

Kan du ikke komme ind med den indbyggede browser?
http://www.android.com/market/#app=com.ytripper

Kommentar
Fra : Per-Lund

Dato : 28-08-10 19:40

Jo det kan jeg godt, men der kan jeg vel ikke instalere fra?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-08-10 19:44

Jo det kan du da, hvordan havde du tænkt dig ellers

Kommentar
Fra : Per-Lund

Dato : 28-08-10 19:45

jeg er jo HTC-noob, men hvorfor kan jeg komme ind via marked-ikonen?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-08-10 19:47
Kommentar
Fra : Per-Lund

Dato : 28-08-10 19:54

Kan ikke se nogle install knapper

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 28-08-10 20:33

Hvis den virker som Iphone.... (Kender ikke din HTC, ) så skal du have fået et nyt ikon hvor du kan installere fra og browse de programmer der kan instaleres.

Så prøv at droppe din internet browser og se om du har fået et nyt ikon, til androide-market...
vh Ben

Kommentar
Fra : Per-Lund

Dato : 28-08-10 20:40

Jeg har ikonet, men kan bare ikke acceptere "Terms of Service" - Ret frustrerende...

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 28-08-10 20:57

Hvad med at fjerne programmet og installere det igen ?
vh Ben

Kommentar
Fra : Per-Lund

Dato : 28-08-10 21:03

Det er allerede installeret på telefonen fra start.... Jeg må vente til mandag og så høre i Telie-butikken...

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 29-08-10 17:42

Prøv at deaktivere wireless inden du trykker på Market.....(dvs. aktivere via 3G)

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 30-09-10 07:59

Har du fået det til at virke ??