/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Den Røde Stue, Forum, Den Røde Stue!!
Fra : DenRødeStue
Vist : 396 gange
200 point
Dato : 28-08-10 17:50

Nogle der kender nogle forums hvor man kunne poste denne video ? :)

Evt. forbedringer og kommentarer er også modtagelige.
Indsæt din tekst her

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 28-08-10 17:57

Nøh, må indrømme at jeg ikke gad at se den til ende. Fanger mig ikke overhovedet! Kan ikke helt se, hvem der skulle have interesse i den ud over jer selv, som sikkert synes I er vældig morsomme....

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-08-10 18:06

Begynder du nu igen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-08-10 18:08

Den må da helt bestemt vække jubel på Arto

http://www.arto.com/

Så kan alle stuerne samles i fællesrummet, siddende i en rundkreds og se film

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 28-08-10 18:15

Citat
Begynder du nu igen

Hvem siger du det til, Klaudi??

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-08-10 18:23

til drs

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 28-08-10 18:31

Er drs en gammel kending? Har vist alligevel ikke været på længe nok til at kunne genkende brugerne

Kommentar
Fra : DenRødeStue

Dato : 28-08-10 18:32

Begynder du nu igen ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-08-10 18:37

Ja,, sorry, ku' ikke la' være, fik røde knopper

Kommentar
Fra : DenRødeStue

Dato : 28-08-10 18:44

Nice,
Troede faktisk at folk herinde var cool, men.. Tror jeg er på det forkerte forum

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-08-10 18:46

Citat
Troede faktisk at folk herinde var cool, men.. Tror jeg er på det forkerte forum

He he, tag filmen med på Arto

Kommentar
Fra : DenRødeStue

Dato : 28-08-10 18:49

Jo, tak :)

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 28-08-10 19:25

Start med at kontakte en børnehave.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-08-10 21:13

Du kan lægge den på Youtube, der ligger så meget møg alligevel. www.youtube.dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-08-10 21:20

Citat
Du kan lægge den på Youtube

Hvor tror du da den ligger nu

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-08-10 21:23

På youtube, men hvis nogen skal se den så skal der ligge mange kopier af den.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 29-08-10 06:31

De fleste mennesker herinde er faktisk ganske "cool" de er bare nok lidt ældre end dig.

Og jeg er nok alt for gammel, for jeg kunne overhovedet ikke se hvem der skulle få noget som helst ud af den video, den er ikke underholdende, den er dårligt klippet, og så er det en lam handling, som i sikkert har moret jer meget over, men ligesom jeg holder det for mig selv når jeg synger i brusebadet, så er der også andre ting der ikke egner sig til offentliggørelse

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 29-08-10 10:17

Men alle jer der har trykket på filmen har støttet op om filmen, idet den nu har fået flere hits på youtube.......