/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Ankermontagesæt (Skruer)
Fra : Rustica.dk
Vist : 1302 gange
300 point
Dato : 28-08-10 00:31

Hejsa Kære Kandu-er.

Jeg har brug for lidt hjælp til at finde et firma der sælger Ankermotagesæt skruer.

Jeg kan kun finde steder hvor de skriver om dem, men intet salg.

Jeg har forhørt mig i min lokale trælast (Stark) men sådan nogle kendte de slet ikke til..

Håber at der er en der kan hjælpe mig

V.H.
R

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 28-08-10 05:15

indtastt dit post nummer her kan du købe det http://www.cembrit.dk/Her_køber_du-3346.aspx gå ud fra det er til et etanittag (vindue) du skal bruge det til

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 28-08-10 08:59

hej rotw.
Det er til at fastgøre en udluftninghætte.

Jeg har brugt denne side, og den henviser mig skræmmende nok til Stark skanderborg (Dem jeg har spurgt.)

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 28-08-10 16:51

http://www.byggestore.dk/pi/De_flex_tagh%C3%A6tte_b6_15_45_15_x_15_cm_sortbl%C3%A5_105023_2234.aspx

i teksten står der ankermontagesæt og cembrit er produktcent så vis de henviser til stark så må man sige at den medarbejder du har talt med ikke har givet dig den rigtige infomation