/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Itunes gemmer ikke mit musik....
Fra : Ela84
Vist : 232 gange
20 point
Dato : 27-08-10 22:53

Har en problem som jeg bare ikke kan løse...
Itunes gemmer ikke mit musik fra gang til gang
-hver gang jeg bruger itunes har den "slettet" mit musik, hvad kan jeg gøre for at løse det problem?

Håber virkelig der er én der kan hjælpe,for det er godt nok irriterende.

på forhånd tak..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-08-10 23:43

Itunes sletter ikke noget men gemmer ikke midlertidige play lister, opret din egen play liste og gem den

Kommentar
Fra : Ela84

Dato : 27-08-10 23:50

Den gemmer heller ikke hvis jeg laver en playliste og lægger dem deri

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-08-10 00:01

Det lyder mystisk og jeg tror ikke jeg kan hjælpe hvis et program på min computer opfører sig mærkeligt så bliver den afinstalleret og så henter jeg nyeste version og installerer, der er intet af dit musik som bliver slettet hvis du forsøger det, musikken ligger i en mappe på computeren og ikke i programmet Itunes: http://www.apple.com/dk/itunes/

Kommentar
Fra : transor

Dato : 28-08-10 00:33

Itunes er et program til at hente , bringe og afpille lyd, fra og til forskellige steder . I tunes opbevarer ikke i sig selv lydfiler.

Hvis du har kunnet spille noget i itunes, og så fjerner det fra sin originale placering, kan itunes ikke mere finde det.

Kommentar
Fra : Ela84

Dato : 28-08-10 00:34

har prøvet at afinstallerer det,men uden det hjalp....
-men ved godt det ikk gemmer musikken som sådan men det plejer at blive liggende under selve musikmappen i itunes fra gang til gang,men det gør det ikk længere