/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Endnu et spørgsmål vedr. Nokia 3510i ;-)
Fra : majbritt05
Vist : 360 gange
100 point
Dato : 07-05-03 11:10

Hejsa

Jeg har endnu et spørgsmål vedr. nokia 3510i - jeg kan se at den er i kataloget fra TDC til 399 kr, men nu har jeg henvendt mig ved tre tdcbutikker - og ingen af dem har den på lager - og ved heller ikke hvornår den kommer hjem - jeg kan vælge at betale og så vente til den kommer eller komme igen senere. Jeg har goså prøvet i Elgiganten og der er det det samme. Nu vil jeg helst have med Tdc abb. - for de sælger den jo også billigt med telia eller debitel. Jeg har bare ikke så stor tiltro til disse selskaber. Telia har jeg hørt meget skidt om - og debitel ved jeg egentlig ikke hvad er for en størrelse. Har I nogen erfaringer med em? Både gode og dårlige er velkomne.

Og kender I evt. andre steder hvor man kan købe den med TDC eller evt. andre til billige penge?

Jeg synes det er for dyrt at købe de ved Sonofon til 999kr når mange andre sælger den billigere.

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 07-05-03 11:20

www.telemobilia.dk har man kunnet få denne tlf længe, jeg har selv fået den derfra med Telia abbonnement, jeg har aldrig haft problemer med Telia, og har haft dem i mange år. så vidt jeg husker kan man pt få den for 299, det er jo lidt billigt.
Men ellers må du søge på nettet, der er en tele side der hedder http://www.mobilpriser.dk/index.php?showprod=Nokia&showmodel=3510i
men prøv at surf lidt rundt ellers..

Kommentar
Fra : tla

Dato : 07-05-03 11:23

Du har faktisk flere gode spørgsmål her...

Mine erfaringer er, at Debitel er et skidt foretagende. De lover meget, men regningerne taler et helt andet sprog. Derudover skal man stort set betale ekstra for alt - vis nummer, telefonsvarer, hvis man ikke benytter PBS osv.

Telia og deres Xpress er i mine øjne et rigtig godt bud!
Gratis SMS, uanset og der står Telia eller Sonofon i displayet, og 1,20 kr/min. Det er fair, også selvom abonnementet koster 120 kr/md. Sender du mange SMS´er er det en rigtig god pris.
Og som du selv skriver, så har de også 3510i til en fornuftig pris!

Jeg ved, at BlueTel forhandler både Telia og TDC - så de er måske et besøg værd. Ellers tror jeg, Teleringen eller Telekæden måske også kan hjælpe dig...

Håber du finder en telefon og et for dig fornuftigt abonnement...

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 110 point
Dato : 07-05-03 11:25

Hej Majbritt05
Du giver jo faktisk selv svaret... skal det være TDC, ja så må du jo vente, til de har den til salg. Tålmodighed er en dyd
Du kan evt. kigge på mobilpriser under Nokia 3510i http://www.mobilpriser.nu/index.php?showprod=Nokia&showmodel=3510i
En anden løsning er at købe den der hvor det er billigst og så få den "unlocked", så kan du nemlig bruge den udbyder (det SIM-kort) du syntes om, du kan evt. kigge omkring åbning af mobil-lock på http://www.mobilunlock.dk/

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : nenita

Dato : 07-05-03 14:57

Hej

Nokia 3510i er medlemstilbud i Brugsrn/Kvickly m.v. indtil 31 maj med Telia Xpress til kr. 199,00

Nenita

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 07-05-03 19:25

Hejsa

Nu har jeg endelig fået taget mig sammen til at købe mig en Nokia 3510i. Jeg fandt en i Fona til 499,- med TDC.

Jeg siger tak for alle jeres svar.

Godkendelse af svar
Fra : majbritt05

Dato : 07-05-03 19:27

Tak for svaret CLAN.