/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
efterlønsopsparing.
Fra : rumleskaft2
Vist : 3685 gange
60 point
Dato : 25-08-10 20:32

hej er der nogen der kan svare på om man kan se en oversigt på det man har indbetalt til efterlønnen for har ledt på nettet og fandt ikke noget har id til skat, dyrtid,pension ovs.på forhånd tak

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-08-10 20:39

Citat
se en oversigt på det man har indbetalt til efterlønnen

Hvad vil du bruge det til Det ændrer ikke på noget....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-08-10 20:40

Det ved din A-kasse.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-08-10 20:48

Du betaler 7 dagpengesatser om året....

Kommentar
Fra : rumleskaft2

Dato : 25-08-10 20:48

Er ikke i akasse mere kan da se oversigter på andre ting så hvorfor ikke på den jo jeg har da brug for at vide det da jeg søger pension og kan få det jeg har betalt ud betalt derfor ville jeg vide det
men kan så forstå der ingen der ved det fordi det ikke er offenligt tilgængeligt for alle de borgere som har knoklet og betalt til den det da flot tak for svar ss.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-08-10 20:50

Citat
så hvorfor ikke på den

Fordi det ved kun a-kassen

Men ellers må du jo igang med regnemaskinen

Kommentar
Fra : rumleskaft2

Dato : 25-08-10 20:50

ved godt hvad man betaler til den var om man kunne se det nogle steder ligesom atp og dyrtid og pensioner ovs.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 70 point
Dato : 25-08-10 20:51
Kommentar
Fra : rumleskaft2

Dato : 25-08-10 20:57

tak for linket er det nærmeste jeg kan komme på mit spørgsmål tak refi god aften ss.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-08-10 21:04

Husk nu at lukke dine spørgsmål når du mener du har fået et brugbart svar.....

Jeg kan se at dit tidligere snart "forfalder" for Kandu´s regler.....

Du lukker ved at acceptere det svar der kunne bruges og bagefter trykker på "send"

Dit andet spørgsmål må vist siges at være besvaret

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-08-10 21:17

Citat
Hej og tak for de svar jeg nu måtte have fremover på denne side,ik så ringe endda smil.

Godkendelse af svar
Fra : rumleskaft2

Dato : 25-08-10 21:29

Tak for svaret refi.