/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Hvor kan jeg finde iTunes-DK??
Fra : dean
Vist : 640 gange
50 point
Dato : 10-11-01 22:08

Hvor kan jeg mon finde iTunes i Dk-version? På Apple.DK er det US-versionen, der ligger som download.

Mvh
Thomas

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 10-11-01 23:47

PS:
Der ligger en Update på:
http://download.info.apple.com/Apple_Support_Area/Apple_Software_Updates/Danish/Macintosh/Application_Updates/iTunes/
Så umiddelbart er den nok ikke frigivet endnu.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 11-11-01 00:18

PPS:
Mon ikke den kommer sammen med den upgrade der kommer på dansk om ikke så farligt længe....
Men husk lige at læse denne inden du installer den :
http://www.apple.com/itunes/alert/

Mvh
Parkenss

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 50 point
Dato : 11-11-01 06:12

Hej Thomas

Den har godt nok gemt sig godt -) - men her er link. seneste DK version
er ver. 1.1:
<http://downloAd.info.apple.com/Apple_Support_Area/Apple_Software_Updates/Danish/Macintosh/Application_Updates/iTunes/DK-iTunes_1.1.smi.bin>.

Og du skal have alt mellem <> med for at linket virker.

Thomas wrote:

> Hvor kan jeg mon finde iTunes i Dk-version? På Apple.DK er det
> US-versionen, der ligger som download.

mvh. Erik Richard

--
K.M.L. Denmark by Erik Richard Sørensen, Member of ADC
Edwin Rahrsvej 20.3.03, DK-8220 Brabrand, Denmark
Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962 (temporary off)
Mobile phone: (+45) 4082 6109, E-mail: <kml.ers@mail1.stofanet.dk>
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Software - For Theological Education - And For Physical Impaired
- Do it The Nisus Way - Nisus Writer, The Best Textprocessor in The
World
- Nisus Email, A Revolution In Emailing - Visit: <http://www.nisus.com>
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 11-11-01 09:56

Til Erik
Det link du henviser til, er akkurat det samme som jeg henviser til lidt længere oppe på siden. Ved ikke om du overså det.
Håber dog uanset at Thomas kan anvende det.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : briani

Dato : 11-11-01 10:17

En fejl i Apples iTunes 2.0 musikprogram har medført, at flere personer har fået slettet data på deres harddiske, da de forsøgte at installere programmet. Apple udtaler, at der kun er tale om meget få personer. Fejlen har nemlig kun indflydelse på computere med styresystemet Mac OS X - og i den situation hvor brugerne har flere harddiske eller har en partioneret harddisk. Programmet iTunes bruges til at administrere og spille MP3-musik.

Selvom Apple mener, at det kun er meget få, som kan have problemer med fejlen, så har firmaet bragt en advarsel på dets site,http://www.apple.com/itunes/alert/ om at alle, som har installeret iTunes 2.0 til Mac OS X eller en betaversion, skal fjerne installationsfilen iTunes.pkg.

En ny version iTunes 2.0.1, hvori fejlen er rettet, kan hentes fra Apples site. Fejlen findes ikke i programmet iTunes 2.0 til Mac OS 0.9.http://www.apple.com/itunes/download/
MVH Brian

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 11-11-01 13:38

Til briani
dean efterlyser iTUNES på Dansk,-den du henviser til er på US,-som han jo selv skriver. Netop,-det med at Appel har bragt en advarsel,-er jo yderst vigtig at vide,-derfor har jeg også i min tidligere kommentar henvist til det LINK du har skrevet ang, alert. Dejligt vi kan hjælpe hinanden.
Ha`en dejlig Søndag
Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : briani

Dato : 11-11-01 14:58

Til Parkenss
Jeg må have sovet da jeg skrev mit indlæg,have ikke set at du henviste netop til det link Vedr:advarsel,have jeg været rigtig vågen have jeg ikke henvist til det,men ok sådan kan det gå,ja det er bare dejlig når man kan hjælpe hinanden herinde(ps-søger hjælp til opvasken)
du må da også forsat have en god Søndag
MVH Brian

Godkendelse af svar
Fra : dean

Dato : 11-11-01 15:56

Tak for det. Det var en kryptisk sti.
Ang. "HD killer" virusen som jeg havde et indlæg om for et par uger siden, så har den nu spist alle mine fire diske. Jeg har reddet de vigtigste data, men har været nødt til at formattere ALT og geninstallere. Ingen virusprogrammer har kunnet finde den. Den er ikke bare for sjov.

Mvh
Thomas

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-11-01 00:01

dean <dean.news@kandu.dk> wrote:

> Tak for det. Det var en kryptisk sti.
> Ang. "HD killer" virusen som jeg havde et indlæg om for et par uger
> siden, så har den nu spist alle mine fire diske. Jeg har reddet de
> vigtigste data, men har været nødt til at formattere ALT og
> geninstallere. Ingen virusprogrammer har kunnet finde den. Den er ikke
> bare for sjov.

Hvis ingen opdaterede antivirus-programmer kunne finde den, så kan man
nok konstatere, at der aldrig har været en virus. Du har nok "bare"
været offer for et uheldigt sammentræf af system- og directory-fejl, som
desværre har lagt hele dit system ned.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Kommentar
Fra : dean

Dato : 12-11-01 01:14

"René Frej Nielsen" skrev d. 12-11-01 00:01 dette indlæg :

> > Ang. "HD killer" virusen som jeg havde et indlæg om for et par uger
> > siden, så har den nu spist alle mine fire diske. Jeg har reddet de
> > vigtigste data, men har været nødt til at formattere ALT og
> > geninstallere. Ingen virusprogrammer har kunnet finde den. Den er ikke
> > bare for sjov.
>
> Hvis ingen opdaterede antivirus-programmer kunne finde den, så kan man
> nok konstatere, at der aldrig har været en virus. Du har nok "bare"
> været offer for et uheldigt sammentræf af system- og directory-fejl, som
> desværre har lagt hele dit system ned.
>
> --
> Mvh.
> René Frej Nielsen

Øøøøøh........ næppe!
4 diske der går ned to gange, den sidste endda efter systemet er geninstalleret, det er ikke en tilfældig fejl. Jeg har imellemtiden fået sporet hvor jeg har virusen fra og den har også spredt død og ulykke blandt andre inficerede, dog PC brugere. Vi må indse at der her er en virus der kan sprede sig via en host, i dette tilfælde Virtual PC. Dette er blot en venligt ment advarsel.

Mvh

Thomas

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-11-01 18:50

dean <dean.news@kandu.dk> wrote:

> Øøøøøh........ næppe!
> 4 diske der går ned to gange, den sidste endda efter systemet er
> geninstalleret, det er ikke en tilfældig fejl. Jeg har imellemtiden fået
> sporet hvor jeg har virusen fra og den har også spredt død og ulykke
> blandt andre inficerede, dog PC brugere. Vi må indse at der her er en
> virus der kan sprede sig via en host, i dette tilfælde Virtual PC. Dette
> er blot en venligt ment advarsel.

Jeg er ikke tvivl om, at du mener det du skriver og tanken er god nok.
Det er rart, at du forsøger at advare andre Mac-brugere.

Det er bare tanken om, at en Wintel-virus skulle kunne hoppe fra VPC til
Mac OS og hærge løs på Mac'ens diske, der ligger mig meget fjern. Det
virker vildt usandsynligt, for ikke at sige umuligt.

Har du delt alle dine diske med VPC, så de kan tilgås fra Windows?

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Kommentar
Fra : dean

Dato : 12-11-01 22:16

>
> Jeg er ikke tvivl om, at du mener det du skriver og tanken er god nok.
> Det er rart, at du forsøger at advare andre Mac-brugere.
>
> Det er bare tanken om, at en Wintel-virus skulle kunne hoppe fra VPC til
> Mac OS og hærge løs på Mac'ens diske, der ligger mig meget fjern. Det
> virker vildt usandsynligt, for ikke at sige umuligt.
>
> Har du delt alle dine diske med VPC, så de kan tilgås fra Windows?
>
> --
> Mvh.
> René Frej Nielsen

Hej Rene

VPC ligger på en seperat partition, men med en mappe delt med en anden partition på samme disk.
Jeg har gemt filen på en diskette hvor den ikke kan gøre nogen skade.
Den vil jeg gerne sende til dig, så kan du prøve den af og se om det er en and.

Mvh

Thomas

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-11-01 22:16

dean <dean.news@kandu.dk> wrote:

> Jeg har gemt filen på en diskette hvor den ikke kan gøre nogen skade.
> Den vil jeg gerne sende til dig, så kan du prøve den af og se om det er
> en and.

du må gerne sende den til mig

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-11-01 22:19

dean <dean.news@kandu.dk> wrote:

> >
> > Jeg er ikke tvivl om, at du mener det du skriver og tanken er god nok.
> > Det er rart, at du forsøger at advare andre Mac-brugere.
> >
> > Det er bare tanken om, at en Wintel-virus skulle kunne hoppe fra VPC
> til
> > Mac OS og hærge løs på Mac'ens diske, der ligger mig meget fjern. Det
> > virker vildt usandsynligt, for ikke at sige umuligt.
> >
> > Har du delt alle dine diske med VPC, så de kan tilgås fra Windows?
> >
> > --
> > Mvh.
> > René Frej Nielsen
>
> Hej Rene
>
> VPC ligger på en seperat partition, men med en mappe delt med en anden
> partition på samme disk.
> Jeg har gemt filen på en diskette hvor den ikke kan gøre nogen skade.
> Den vil jeg gerne sende til dig, så kan du prøve den af og se om det er
> en and.

Du må meget gerne sende den til mig, min email-adresser er OK.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Kommentar
Fra : dean

Dato : 12-11-01 23:11

> Du må meget gerne sende den til mig, min email-adresser er OK.
>
> --
> Mvh.
> René Frej Nielsen

Hvor finder jeg din mailadresse?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-11-01 00:02

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> wrote:

> dean <dean.news@kandu.dk> wrote:
>
> > Jeg har gemt filen på en diskette hvor den ikke kan gøre nogen skade.
> > Den vil jeg gerne sende til dig, så kan du prøve den af og se om det er
> > en and.
>
> du må gerne sende den til mig

Så hvis vi ikke hører fra dig og René de næste par dage, så ved
vi, hvad I laver
--
Med venlig hilsen
Henrik Münster
Esbjerg

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-11-01 00:47

dean <dean.news@kandu.dk> wrote:

>
> > Du må meget gerne sende den til mig, min email-adresser er OK.
> >
> > --
> > Mvh.
> > René Frej Nielsen
>
> Hvor finder jeg din mailadresse?

Den skulle gerne stå i mine indlæg! rfn@altavita.net.

--
Mvh.
René Frej Nielsen