/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Stikforbindelser..
Fra : peterpyt
Vist : 483 gange
100 point
Dato : 25-08-10 08:12

Bag på min kollegas grafikkort er der to typer stik, det ene er et DVI, det andet ligner umiddelbart et HDMI, dog er der ikke to skrå sider - men kun en skrå, og en lodret...

Kan nogen ud fra denne vage beskrivelse fortælle mig hvilken type det HDMI lignende stik er?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-08-10 08:53
Kommentar
Fra : transor

Dato : 25-08-10 11:01

DVI og HDMI er det samme med to forskellige stik. Dog er der normalt ikke lyd med i signalet til DVI.

VGA forbindelsen er på computeren et hunstik med tre rækker huller og let skrå sider.

Et billede af stikkforbindelsen på dit grafikkort ville gøre det nemmere at afgøre.

eller se i manualen, som du formentlig kan finde på producenbtens hjemmeside

Kommentar
Fra : peterpyt

Dato : 25-08-10 11:39

Hej alle..

Jeg har nu fundet ud af det - der er tale om en Display Port...

Tak for input..

mvh
Peter .

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-08-10 11:58

De er vel ALLE display (skærm)porte