/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
epson
Fra : kivi
Vist : 2834 gange
100 point
Dato : 24-08-10 11:14

er der en som kan fortælle mig hvordan man skifter blækpatron i en epson stylus.sx200 , patronen går helt ud til højre og vil ikke derfra , normalen er vel at når man åbner lågen så går den i stilling så man kan skifte patron men det er kanske ikke normalt i en epson

Kommentar
Fra : kj

Dato : 24-08-10 14:31

Det er muligt at der er et blæksymbol på en af printerens knapper, hvis der er så tryk på den og se om ikke patronen ændrer stilling.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-08-10 17:19

Find printeren i Kontrolpanel, højreklik på dens ikon og vælg udskriftsindstillinger
vælg fanen Vedligeholdelse, og klik så på punktet Udskiftning af blækpatron...
Følg vejledningen

Men normalt kører den selv i stilling, når man åbner skannerdækslet,
hvis der er kommet en advarsel om blæk mangel.

Kommentar
Fra : stjerneboern

Dato : 24-08-10 18:05

Hej.
Alt skal være lukket, papirindtag samt udskrivnings klap. så åner du låget, trykker 1 gang på tror det er den der ligesom forestiller en dråbe, så rykker den lidt, så trykker du igen og gentager indtil den står ligesom i mitten og du kan åbne for klappen til blækpatronerne. så skifter du ud,lukker igen det hele. Og trykker igen så skulle den gerne køre tilbage. Men ellers slukkker du bare helt og tænder op igen, så er den klar. :))
mvh.

Kommentar
Fra : stjerneboern

Dato : 24-08-10 18:08

sorry alle tryk fejl. der skulle stå i midten.Og åbner låget :)
når først du får det lært er det nemt. men sådan er det på disse modeller.
Men har du ikke brugsanvisning til den model. Det kan også nogen gange stå på siden :)

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-08-10 18:28

Den skal ikke stå i midten
Der er ingen knap med dråbe på
Udskrivningsklap kan godt stå åben

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 24-08-10 18:33

der er ingen brugsanvisning eller noget som helst kun printeren har været inde på epson men det blev jeg klogere af

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 24-08-10 18:51

Find printeren som beskrevet ovenfor, eller åbn en txt fil i notesblok
vælg Filer > Udskriv, i boksen der åbner vælger du Epson printeren(hvis du nu har flere)
så vælger du Indstillinger og så fanen Vedligeholdelse
og klik så på punktet Udskiftning af blækpatron... og følg vejledningen

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 25-08-10 08:32

takker alle for venlig deltagelse men det viser sig at min genbo har en printer mage til så derfor har jeg fået klaret mit problem

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-08-10 17:06

Nå og hva så

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 25-08-10 17:15

ja så takker alle , for nu kan jeg bruge den , så er det en billig printer

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 25-08-10 18:31

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-08-10 19:58

Velbekommen

Kommentar
Fra : shahtotam

Dato : 07-02-11 23:16

jeg har en epson styllus office bx300f med samme problemstilling, jeg brugt magt til at åbne den, men så ku jeg heller ikke finde et hul til påfylder blæk i patronen , jeg forsøgte med boremaskin og boret 2 hl på topen af patronen, men jeg kunne ikke genfylder den, kan i fortaller mig hvordan kan man gen fylder den, fra hvilken hul?+...???