/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Hvilket ufaglært job giver mest?
Fra : Megafonen
Vist : 1416 gange
70 point
Dato : 20-08-10 01:11

Hejsa.

Jeg har lidt gæld som jeg skal have banket af, så jeg vil gerne vide hvilket job der giver gode/flest penge?
Som overskriften antyder, så har jeg ingen uddannelse endnu, heller ikke studentereksamen

Tak.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 20-08-10 01:53

Først og fremmest gælder det vel bare om at få et job der giver mere end dagpenge eller kontanthjælp, tusindvis er i samme situation som Dig.

Kommentar
Fra : Megafonen

Dato : 20-08-10 04:12

Jo men alle ved jo at det ikke just er 20.000 udbetalt som butiksassistent f.eks.
Skraldemænd skulle tjene ok osv.

Så det er det jeg mener med hvad der giver bedst.
Ja tusinder er i min situation, men det er jo også fordi folk ikke vil tage hvad som helst.
Det lader vi polakker og andre om.

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 70 point
Dato : 20-08-10 04:48

Du kan finde lønoplysninger her:
http://www.jobindex.dk/cgi/cv/salaryindex.cgi?gclid=CMHirKGEx6MCFcQp3godV0mDuw

Folk på offentlig ydelse får altså ikke lov til hverken at være kræsne eller syge men bliver jævnligt inkaldt til "samtale" om at ændre deres krav til jobs, også i lang afstand af bopælen.

Er Du ufaglært så besøg personligt virksomheder, det har givet pote for nogen.

Og SKAT lukkede et hul i januar måned hvilket fik masser af polakker til at flygte, men der er stadig nogen i landet.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 20-08-10 06:54

det her giver godt op til 35000 udbetalt http://www.berlingske.dk/koebenhavn/tiggeri-paa-stroeget-sat-i-system

det er temlig svært at få job lige nu også nat arbejde som er nået af det der giver bedst

Kommentar
Fra : transor

Dato : 20-08-10 07:50

Hvis du har de rette evner kan utugt være en indbringende levevej.

Uden uddannelse kan man ikke være så kræsen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-08-10 09:23

Det kan 3F fortælle dig, men nat helligdage gir jo mer i kassen.

Godkendelse af svar
Fra : Megafonen

Dato : 20-08-10 11:40

Tak for svaret LuffeA.

Kommentar
Fra : bettemike

Dato : 10-09-10 15:37

Offshore på dansk eller norsk sector gir et sted imellem 35000-42500 brutto pr tur.... hvilket vil sige at man arbejder i 14 dage af gangen og min 14 dage hjemme....