/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Afbudsrejser m.m.
Fra : WakinyanKiza
Vist : 970 gange
100 point
Dato : 18-08-10 12:57

Hej

Er der nogen herinde der har prøvet at sidde i lufthavnen og vente på et afbud eller en sidste minuts flybillet... ? Jeg har hørt om det men ikke selv prøvet det og ville om det egentlig eksisterer.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 18-08-10 13:04

jo da, da jeg var ung var det meget almindeligt.
Jeg tror at Internet og billige rejser har gjort, at det ikke ses så ofte mere.
Min søn fik en "sidste-øjebliks-rejse" sidste år, fordi den rejse han skulle have været på, pludselig var aflyst.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 18-08-10 13:07
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-08-10 13:21

Du får ikke længere en afbudsrejse ved at sidde i lufthavnen

Det hele foregår via internettet

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 18-08-10 18:24

Du skal da bare bestille den rejse du vil med på.

Du skal da ikke sidde dag efter dag i lufthavnen. Hvad er det for en ide?

hawaii7

Kommentar
Fra : Mamma4to

Dato : 23-08-10 08:31

Du kan også ringe til flyselskaberne og høre om de har afbudsrejser, jeg ringede og fik en rejse til grækenland med fly t/r, mad på flyet, hotel, og morgenmad i 9 dage for 1500.- de oplyser det når du ringer til dem..