/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
musen opfører sig underligt i CS
Fra : sredna2210
Vist : 432 gange
50 point
Dato : 06-05-03 21:33

Jeg kører XP -pro
GeF 4 ti4200
Masser af ddr ram
2.2 cpu
optisk intilli mus

Alt virker fint bortset fra spillet Counter-strike.
Da jeg havde win2000 virkede det fint, men nu kan min mus ikke rigtigt følge med.
Problemet opstår når jeg trækker musen lige så stille, så følger spillet ikke med. (det står bare stille)
Jeg har prøvet at opdatere alle drivere o.lig. men det virker stadig ikke.

(musen virker kører fint i win.)

Hva' kan jeg gøre for at få CS til at køre "glidende"????

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 07-05-03 09:04

Få katten til at spise musen *LOL*

Bare en joker

Kommentar
Fra : sredna2210

Dato : 07-05-03 13:41

HOHOHO ...nu må jeg le
Du er nok en sjaw en hva "ivanovic1"
...er der andre der har nogle bud....mere eller mindre seriøse...

Kommentar
Fra : sredna2210

Dato : 07-05-03 15:12

...nu tror jeg har løst lidt af problemet
....nu er problemet bare at min mus kører i små hakker. (nærmest i små pixels)
det ses meget lidt i windows, men det er så lidt at man ikke bemærker det. Problemet er stadig i CS hvor den også kører i små firkanter. (det bliver jo en del sværere at lave headshoot når ens sigtekorn flytter sig i små hakker)

hvad gør jeg