/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Puch Maxi expert søges. Hjælp hjælp
Fra : mugzmugz
Vist : 809 gange
40 point
Dato : 17-08-10 10:58

Håber nogle der ud kan hjælpe mig.

Jeg har en Puch maxi med Kick starter. Og efter det store regnvejre for 2 dage siden skulle jeg køre hjem fra arbejde på min Puck som altid starter og køre rigtig godt:)

Men jeg løb tør for benzin på vejen og måtte trække min puch til nærmste tank.
Hvor jeg fik fyldt den op med benzin og fik den startet med lidt besvære. Kørte hjem ca 500m fra tanken uden problem.

Men igår og idag kunne jeg bare ikke få den startet igen:( Hjælp skal på Puch Maxi tur ude 34 om 5 dage.... Røv røv.....

1. Jeg har Tjecket tænd røret der kommer masser af hvide gnister. "Har hørt nogle snakke om blå gnister før kan det være det problem?

2. Har renset kapuratoren.

3. Har hældt alt benzin ud og nyt på da jeg var bange for at der var snavs i tanken da den løb tør....

4. Hjælp Hjælp???

Skriv endelig på forumet eller ring til mig på 30683299.

Mange sørgelige hilsner
Mikkel "Vanløse"

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 17-08-10 11:18

Har du renset filtret i benzinhanen?

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 17-08-10 11:30

Skift tændrør, tjek om dysen er tilstoppet.

Kommentar
Fra : mugzmugz

Dato : 17-08-10 12:12

Hej Tak for de gode svar har renset Benzin filteret og skiftet tændrøret og nu tænder

HVER GANG;)

Mange Tusen tak til jer begge to.

Godkendelse af svar
Fra : mugzmugz

Dato : 17-08-10 12:12

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-08-10 13:00

Velbekommen, godt du blev kørende igen