/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
TILLYKKE TIL HØJRIS
Fra : Nordsted1
Vist : 949 gange
100 point
Dato : 16-08-10 13:32

Du ønskes et stort tillykke med dagen

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-08-10 13:46

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-08-10 13:59

Tæ'løk' me' daven

Kommentar
Fra : gribben1

Dato : 16-08-10 15:29

Hvorfor er der aldrig nogen, der husker MIN fødselsdag

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-08-10 15:39

Jamen Gribben1... vi vil da gerne huske din fødselsdag - hvis vi kendte den

Så hvornår har du fødselsdag, så vil jeg skrive dig på listen (og håbe jeg husker at tjekke den)

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-08-10 15:43

Citat
Hvorfor er der aldrig nogen, der husker MIN fødselsdag

Det er nok fordi du ikke har fortalt hvornår det er
Et forsinket, eller måske for tidligt, tillykke med dagen, gribben1

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 16-08-10 15:50

Tillykke

Kommentar
Fra : gribben1

Dato : 16-08-10 16:03

3. december og årstallet vil jeg gerne holde for mig selv, men jeg er begyndt at få grå striber i håret uden frisørens hjælp, det er så også billigere og mere naturtro

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-08-10 16:21

gribben01, så er du noteret... så må vi håbe vi husker dig, det er ikke ond mening, hvis du bliver glemt, men glemsomhed

Kommentar
Fra : gribben1

Dato : 16-08-10 16:47

Nå, er du også nået dertil altså semi dement, det kender jeg godt.

I går købte vi 2 nye mobiltelefoner, og da jeg/vi i dag skulle udforske menuerne - og det var ikke mig , der gjorde det - hørte jeg pludselig en stemme, der sagde HALLO HALLO - nu tager vi lige en dyb indåndning - det var Europædiske Alarmcentral, der spurgte, om vi havde problemer - min mand, der IKKE er noget teknisk geni, havde åbernbart trykket på alle knapper for at få låst tastaturet op - er i færdig med at grine?

Heldigvis grinede hun også, for hun må havde hørt en pæn del at mine lektioner om, hvad min mand skulle gøre, for at låse tastaturet op.

Hvordan er det lige, når tingene er SÅ pinlige - ja, jeg griner endnu efter 6 timer og kan ikke lade være, hvergang tanken melder sig.

Forresten Nordsted1, hvordan har dine storrodede storkenæb det, har de kvalt dit skvalderkål?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-08-10 17:03

Ha ha ha.... den må du have med i en sang engang

Jo den trives glimrende, i to af mine bede, hvor jeg ikke kommer så ofte, det er dejlig nemt og pænt med den plante

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-08-10 17:32

fra Fyns land

hilsen Smuller54

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 16-08-10 20:17

Nordsted, hvordan finder du ud af alle disse fødselsdage? Findes der et særligt sted, hvor Kandu's brugere har skrevet deres fødselsdage?

Jeg er imponeret over dig

Og forresten:
Tillykke Højris

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-08-10 20:43

Tillykke med fødselsdagen
på en gråvejrsdag ovenpå en bagende hed og knastør weekend
jeg håber du har en god dag med familie og venner

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-08-10 20:48

Pifo og andre nysgerrige se lige her http://www.kandu.dk/Spg125327.aspx
i kan jo skrive jer på, jeg tror det er siden der som er Nordsted1 hukommelse

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-08-10 20:52

Øv jeg læste ikke mit link først, den rigtige fødselsdagstråd er der link til i selve spørgsmålet

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-08-10 20:55

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 16-08-10 21:06

Nøj, jeg vil da også gerne huskes
Min fødselsdag er 21. februar

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-08-10 21:30

Stort tillykke fra mig også

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-08-10 21:34

Pifo... nu er du kommet på listen... så er det bare om jeg mon husker at tjekke den

Men altså nu du også har listen, kan du og andre jo hjælpe med at oprette fødselsdagshilsen-trådene

Kommentar
Fra : gribben1

Dato : 16-08-10 22:02

Bare gå på Facebook, der er alle op lysnngerne tilgængeligt, hvis man kender de rigtige navne - meen jeg foretrækker at være Gribben1 og som sådan helt anonym, så kan jeg aldrig retsforfølges, ja altså måske o.s.v.
I øvrigt hyggeligt small talk, dog fornemmer jeg, de fleste kender hinanden også privat - rigtigt eller forkert?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-08-10 22:54

Citat
I øvrigt hyggeligt small talk, dog fornemmer jeg, de fleste kender hinanden også privat - rigtigt eller forkert?

Jeg kan kun svare for mig selv. I denne tråd er der en kandut, jeg har mødt en enkelt gang... men man kan godt føle man kender de øvrige, når vi ofte mødes i de samme spørgsmål

Hvor mon Højris bliver af??

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-08-10 22:59

Højris holder fødselsdag og Nordsted kan du ikke sende mig listen, så skal jeg nok forsøge at huske dagene.

Kommentar
Fra : gribben1

Dato : 16-08-10 23:08

Undskyld Højris, jeg kom måske til at stjæle dine fødselsdagshilsner, men det var bare så fristende at komme ind i debatten - men også fra mig skal der være et stort

Ja, Nordstrand1 jeg har det næsten på samme måde, især den skæve humor, der florer i dette forum, og lad håbe det blive sådan fremover.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-08-10 23:09

Januar

________________________________________
the1best 03/01
________________________________________
berpox 10/01
________________________________________
kettedk 27/01
________________________________________

Februar

________________________________________
vil.du 01/02
Pifo 21/2
________________________________________

Marts

________________________________________
Sunowich 12/03
________________________________________
hyggemor 17/03
________________________________________
Manse9933 19/03/55
________________________________________
vaxen 19/03
________________________________________

April

________________________________________
trimare46 01/04
Molokyle 19/04 2010
________________________________________

Maj

________________________________________
zaki35 03/05
________________________________________
fotowig 07/05
________________________________________
yearhouse 10/05
________________________________________
mangorossa 11/05
________________________________________
alimak 26/05
________________________________________
brokke44 27/05
________________________________________

Juni

________________________________________
emab 23/06
________________________________________
Smokei 29/06
________________________________________

Juli

________________________________________
jensegon 06/07
________________________________________
Tilde38 09/07
________________________________________
piaskov 11/07
________________________________________
bkr48 24/07
________________________________________
hyldeborg 29/07
________________________________________
taunusanden 29/07/80
Smuller-54 30/7
________________________________________

August

________________________________________
iah 01/08
________________________________________
HelleBirgitte 5/08
________________________________________
dr_dem 14/08
________________________________________
Højris 16/08
________________________________________

September

________________________________________
Nordsted1 02/09
________________________________________
vedikkealt 02/09
________________________________________
jomfruane 03/09
________________________________________
modersvilje 07/09
________________________________________
Klaudi 12/09
________________________________________
Axelise 13/09
________________________________________
Mone 16/09
________________________________________

Oktober

________________________________________
aasenissum 03/10
________________________________________
granner01 03/10
________________________________________
Stouenberg 06/10
________________________________________
constancef 14/10
________________________________________
chicapigen 18/10
________________________________________
Mosebaek 25/10
________________________________________
modersvilje 29/10 (2 brugere)
________________________________________

November

________________________________________
BertelBrander 11/11
________________________________________
LouiseSverige 17/11
________________________________________
Camillasmoster 21/11
________________________________________
Mad-Nuser 22/11
________________________________________

December

________________________________________
dabj 02/12
Gribben01 03/12
________________________________________
karenD 11/12
________________________________________
droslerne 11/12
________________________________________
Westwod9830 28/12
________________________________________
LuffeA 31/12
________________________________________

Så kan alle kandutter forsøge at huske at ønske tillykke

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-08-10 23:11

Og hvis man så husker at tjekke om en fødselar overhovet er aktiv på kandu, så kan man spare nogle pm'er

Nu må højris' gæster da snart være smutter.... men det kan selvfølgelig have været så hård en fest at han er gået i seng

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-08-10 23:15

Citat
Ja, Nordstrand1 jeg har det næsten på samme måde, især den skæve humor, der florer i dette forum, og lad håbe det blive sådan fremover

Den er nu ikke accepteret af mange, men det kan vi da bare overse

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-08-10 23:44

Så er det da godt at vi piger har humor. Og tak for listen, den er noteret.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 17-08-10 09:56

Jeg troede jeg stod på fødselsdagslisten, men kan se at DET GØR JEG IKKE

- je har os føs'da en gang om året...........
d. 19. januar

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-08-10 10:44

Christa.N... tør lige øjne og næse, jeg har skrevet dig på

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 17-08-10 11:10

Citat
Christa.N... tør lige øjne og næse, jeg har skrevet dig på

så føler jeg mig ikke helt udenfor....

Citat
I øvrigt hyggeligt small talk, dog fornemmer jeg, de fleste kender hinanden også privat - rigtigt eller forkert?

For mit vedkommende: forkert - jeg har ikke mødt en eneste kandut i det virkelige liv.

høøjriis hvor er duuu ?????

Accepteret svar
Fra : Højris

Modtaget 100 point
Dato : 17-08-10 11:46

Hvor mon Højris bliver af??

Citat
Undskyld Højris, jeg kom måske til at stjæle dine fødselsdagshilsner, men det var bare så fristende at komme ind i debatten - men også fra mig skal der være et stort

Jammen du er velkommen

Ja jeg holder lav profil sådan rent føsdagsmæsigt.
Jeg holdt ikke nogen festivitas, men jeg havde en god dag.
Jeg var i skoven med en kammersjuk for at trække kævler ud, det foregik med kædesav og traktor.
Og når traktoren rejser sig op på baghjulene og kædesaven larmer.
Ja så er det de gamle drenge der lejer. Det er jo også en form for traktortræk

Men jeg siger mange tak for alle de søde hilsner.

Højris

NB.
Nu er firefox nok ikke den bedste brovser til kandu, skriver jeg en tekst og derefter indsætter et citat er alt væk undtagen citatet. (mega fustrende)

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-08-10 13:19

Det lyder som om i har haft det sjovt, og jeg fristes næsten til at sige - drengerøve - men gør det ikke

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 17-10-22 11:01

HEJ KANDUTTER !
Kom lige forbi og blev lidt nostalgisk.
Det er jo henved 12 år siden og meget vand i åen siden da.
Håber at i er ved godt mod og helbred.