/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Formindske vinduet - forstørre teksten
Fra : ingelein
Vist : 2170 gange
50 point
Dato : 10-08-10 22:55

Hej
Det er ikke særligt sjovt at læse små bitte forumstekster på en 22 " skærm. Det er lige ved at jeg for ondt i hovedet at at skulle følge teksten på skærmen. Kan man gøre det aktive visningsområde på skærmen mindre - og samtidig forstørre teksten?

Hilsen
Ingelein - total ny Mac bruger.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 10-08-10 22:57

Rettelse: for = får ondt i hovedet - Sorry
Ingelein

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-08-10 22:57

Ctrl tasten og så rulle med musen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-08-10 22:58

Hovsa - jeg så ikke at det er i MAC kategorien.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-08-10 00:03

Er det teksten på internettet du mener? Så skal du bare bare op i Vis - tekststørrelse og så vælge størst.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 11-08-10 04:54

Er det internettet eller er det tekst i tekstbehandlings program eller hvad mener du?

hawaii7

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 50 point
Dato : 11-08-10 09:46

cmd + gør teksten større
cmd - gør teksten mindre

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 12-08-10 13:12

Hej pifo
Jeg kan bruge dit svar - men til det jeg vil skal jeg bruge trekanten med de tre streger i nederste højre hjørne og trække.
Mit problem er løst
Hilsen Ingelein - som er ved at blive gode venner med Mac

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 12-08-10 13:13

Tak for svaret pifo.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 12-08-10 21:55

Det var så lidt - godt at du er ved at være venner med din Mac - Jeg kommer ikke til at skifte tilbage til PC igen