/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Adressekartotek fra Outlook til Mac
Fra : ingelein
Vist : 755 gange
50 point
Dato : 10-08-10 22:52

Hej
Jeg vil gerne have mit adressekartotek (e-mail adresser) fra Outlook overført til Mac.
Er der mon nogen, som kan hjælpe mig med fremgangsmåden?

Hvor finder jeg adressekartoteket i stifinder - hvis det overhovedet kan findes der. Desværre tror jeg ikke at pst. filer kan bruges på en Mac.
Mange hilsner
Ingelein

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 50 point
Dato : 11-08-10 03:20

Hvis alt andet mislykkes kan Du jo skrive dem manuelt, intet problem hvis man er god på tasterne.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 11-08-10 09:13

Manga ting man skal tage højde for når der skiftes fra win -->Mac..

Program der kan det du ønsker er her, men ikke gratis

http://www.littlemachines.com/

Guide her

http://www.littlemachines.com/o2m/help/importing.html

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 04-09-10 21:20

Tak for svaret LuffeA.
Ja - det ker jo rigtigt at jeg ker hurtig på tasterne og kunne taste på en brøkdel af den tid det tager at finde ud af den profi måde at gøre det på. Men der er jo det med den forbistrede nysgerrighed!
God weekend
Ingelein