/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Sletning af en skrivebeskyttet fil
Fra : Dieter
Vist : 880 gange
200 point
Dato : 09-08-10 16:33

Jeg har installeret et program "RegGenie". Men har fortrudt det.
Nu kan jeg ikke slette exe-filen. Den er skrivebeskyttet.
Selv om jeg fjerner fluebenet for skrivebeskyttelsen under egenskaber, bliver den ved med at være skrivebskyttet.
Hvad kan man gøre ??

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 09-08-10 16:48
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-08-10 17:10

Eller åbn Joblisten, højreklik på Prosesslinjen og vælg Jobliste, find filen, afslut prossen og prøv at slette den igen...

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 210 point
Dato : 09-08-10 17:12

En anden mulighed er at starte computeren i beskyttet tilstand. så kan du sikker fjerne beskyttelsen og slette filen.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-08-10 17:36

prossen = processen

Jeg gætter på at det er fordi den kører at du ikke kan fjerne skrivebeskyttelsen og dermed slette den

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 09-08-10 17:41

Tak for svaret transor.
Nu er filen væk !