/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Farvetryk på huebånd
Fra : lham
Vist : 899 gange
100 point
Dato : 05-08-10 14:33

Har 29 flag pt i word. Søges firma der kan trykke dem på et bonuldsbånd ( ligesom logo/andet på en t-shirt-kan fint være på t-shirt så klipper jeg ud ) der passer rundt om en eksamenshue ( eks studenterhue)
Det handler kun om 2-3 stk og prisklasse max 200-300 kr
evt andre måder at lave sådandt et bånd på ?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 05-08-10 15:03

Hvad med at købe en international studenterhue?

Kommentar
Fra : lham

Dato : 05-08-10 15:34

Kontoverden
De 29 flag er lande hun allerede har besøgt-så "den internationale hue" er for generel, men tak.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 05-08-10 16:01
Kommentar
Fra : pifo

Dato : 05-08-10 16:03
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 05-08-10 16:03
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 05-08-10 16:04

så falder vi over hinanden igen igen

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 100 point
Dato : 05-08-10 16:08

En anden mulighed er at du køber sådan noget printer-papir, som kan stryges over på bomuldsstof.
Se AVERY T-shirt transfer her:
http://www.avery.dk/dk1/downloads/files/Create&Print_brochure.pdf

kan købes i boghandlen eller på nettet.

http://www.youtube.com/watch?v=Plikh7ktzDU

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 05-08-10 16:10

Så længe det ikke gør ondt, smuller, så pyt med at vi falder lidt over hinanden, det viser jo bare at vi er hurtige på tasterne

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 05-08-10 19:34

Du kan ikke få lavet serigrafi tryk til den pris.

Du kan printe det ud på noget speciel papir, som du så bagefter kan stryge på huen med et strygejern. Det er en billig mulighed.
Denne metode bruger de på markedspladserne med tryk på T-shirt, huer m.m.

hawaii7

Kommentar
Fra : lham

Dato : 06-08-10 06:57

Hawai
Har du et link til det specialpapir evt yderligere oplysninger/navn på det?

Kommentar
Fra : lham

Dato : 06-08-10 07:00

UBS
havde overset Pifos indlæg med "strygepapiret"

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 06-08-10 07:08

Helt ok:
Du kan købe det her:
http://www.avery.dk/dk1/where_to_buy/where_to_buy.jsp

Og det er ganske enkelt at bruge - kræver bare at du har en god printer

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 21-08-10 06:53

Tak for svaret pifo.
Er gået videre til en med mere "strygejernserfaring" end jeg.