/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Operatør logo med T68i
Fra : DynamiC
Vist : 341 gange
50 point
Dato : 06-05-03 06:30

Ja hvordan er det lige man ligger et operatør logo ind? Jeg har prøvet alt, men kan stadig ikke se hvordan. Kan godt ligge baggrunde ind og alt det der, bare ikke operatør logoer :(

Kommentar
Fra : tla

Dato : 06-05-03 09:15

Så vidt jeg ved, så kan det ikke lade sig gøre

Du kan ganske rigtigt hente div. billeder og baggrunde, som du kan bruge - men jeg mener ikke, SonyEricsson understøtter muligheden for operatørlogoer.

Kommentar
Fra : delpirzola

Dato : 06-05-03 09:34

enig med ovenstående, har selv telefonen......men mener man kan lave noget selv hvis man har et datakabel og noget software

Kommentar
Fra : DynamiC

Dato : 06-05-03 10:21

Jeg har et usb kabel og kan sagtens overføre baggrunde osv. Det er bare på sonofon.dk kan man hente operatørlogoer og sonofon siger selv at det virker med T68i.

Kommentar
Fra : tla

Dato : 07-05-03 16:53

Jeg vil ikke gøre mig til verdensmester i SonyEricsson´s T68i, men jeg mener altså ikke, den kan bruge logoer...

Du har ret i at du kan overføre baggrundsbilleder, ringetoner mv., men operatørlogoet mener jeg altså, er Nokia´s "opfindelse" og indtil videre kun Nokia som benytter.