/ Forside/ Interesser / Hus og have / Murerarbejde / Spørgsmål
10  janik 840
Isokern
Fra : axelbjarne
Vist : 837 gange
100 point
Dato : 28-07-10 07:52

Nogen der har erfaring med at få lavet en Isokern i skorstenen på Fyn....her tænker jeg på et firma, som kan anbefales....

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-07-10 08:03

Er skorstenene på Fyn specielle da

http://www.midtfynsisokern.dk/

Nå spøg tilside - den klarer enhver murer.....

Det skal alligevel godkendes af skorstensfejeren.....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-07-10 10:15

Hejsa.
Som refi skriver. Brug den skortsensfejer du normalt bruger.
Det gjorde vi i sin tid og de skal jo alligevel godkende den inden du tager den i brug.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 28-07-10 13:20

Skorstensfejeren anbefalede en "sort" murer...ha, ha....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-07-10 14:12

Citat
Skorstensfejeren anbefalede en "sort" murer...ha, ha....

Så må du jo se om du kan finde en negermurer

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 28-07-10 14:47

Husk nu at efter isætning af Isokern er det slut med at få besøg af "Julemanden"

Ifølge deres nye overenskomst må de springe den slags huse over

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 28-07-10 16:51

Morsomste indslag....Tak for svaret refi. Jeg har fået fat i den "sorte murer", så er jeg lidt spændt på, hvad han skal have for sit arbejde.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-07-10 17:01

Citat
så er jeg lidt spændt på, hvad han skal have for sit arbejde.

"Sorte" penge naturligvis (såkaldte skorstenspenge)