/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Kender du til slankekuren cho yung?
Fra : Bostrup91
Vist : 2069 gange
20 point
Dato : 28-07-10 00:47

Hejsa folkens er jeg ung fyr med meget lidt fritid og med alt for meget flæsk på kroppen så vil hører
om i kender til det her slanke middel? "Cho yung" om i har prøvet det eller har noger erfaring i det?

http://www.choyungtea.com/index.php?ep=1&subID=44608

http://www.myprocleansegold.com/index.php?epic=1&subID=44608

http://tabvaegtnu.com/start.php

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 28-07-10 06:25

Jeg kender ikke produktet, Cho yung, men i mine yngre dage forsøgte jeg mig med fere forskellige teer, tabletter o.a. og uden held med noget af det.
Det produkt du henviser til her er baseret på grøn te, og det mener flere jo har en slankende effekt. Men tro mig, det er ikke bare sådan at kiloene rasler af dig.
Jeg er sikker på, at hvis der her var et mirakel-middel, så havde vi alle hørt om det.
Jeg er ked af at sige det, men der er ingen nem vej. Du må i gang med kostomlægning og motion.
De danske vægtkonsulenter hjælper mange til et slankere liv, og den mad de spiser smager dejligt - og der er rigelige mængder af den.
Du henviser også til et link med et slankeophold. Det kan da godt være at det er noget for dig, hvis du har råd og tid til at deltage på sådan et, men jeg føler mig nu overbevist om, at mindre kan gøre det.
Noget der hjalp mig, da jeg skulle tabe mig, var at sige det højt til omgivelserne. Fotælle til folk, at NU vil jeg tabe mig. Det betød stor opbakning fra omgivelserne, og jeg blev konstant mindet om, at det ikke var ok at udsætte projektet til i morgen.
Held og lykke med dit vægttab - jeg håber du finder en sjov form for motion.

Accepteret svar
Fra : trimare46

Modtaget 20 point
Dato : 28-07-10 08:13

der er kun een ting der er effektiv. en omlægning af kosten og lidt mere motion. alle de andre kure er kun beregnet på at slanke din tegnebog.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 28-07-10 09:18

Jeg kom til at tænke på, at én af mine gode venner i forbindelse med en kostomlægning tog Alli piller i 3 måneder. Det satte ekstra gang i processen for hans vedkommende. Så der findes da noget, der kan hjælpe, men det gør det ikke alene. Kostomlægning skal til.

Kommentar
Fra : Megafonen

Dato : 28-07-10 10:33

Aftal at du kun må spise 3 gange dagligt. Aftal me dig selv hvor meget du må indtage. Aftal med dig selv at det skal være en god og fiberig morgenmad, som minimum. Men prøv også at spise så sundt som du kan de to andre gange om dagen.
Du kan indtage et bestemt antal kalorier, afhængig af din størrelse pr dag.
Om morgenen skal du spise flest af disse og til frokost lidt mindre og til aftensmad mindst.

Overholder du ikke dette, så er du faldet i og må fortsætte dagen efter og prøve om du kan der.

Jo mindre du falder i, jo tættere kommer du på at leve et helt normalt liv med normal kost, uden alle mulige slankekure og op og nedture i vægten. Alt andet end at spise normalt er midertidige løsninger og holder selvfølgelig ikke i længden.

Så du kan ligeså godt komme igang med at finde dig til rette, som normalspiser. Hvis du ikke kan klare det, så skal du se lidt ind i dig selv. Er der sket noget med dig som barn? Er der noget andet i livet der gør at du har brug for at spise mere end nødvendgt? Vil du gerne være overvægtig, så du ikke får så tæt kontakt med det andet køn? osv osv osv..

Det hele er en mental kamp, men hvis du prøver mit råd, så vil du opdage at du falder mindre og mindre i og en dag så kigger du tilbage og er slank og har opdaget at det er hverdag for dig at spise 3 gange dagligt.

Glem alt om the og alle andre slankekure, INTET VIRKER.

Godkendelse af svar
Fra : Bostrup91

Dato : 28-07-10 13:23

Tak for svaret trimare46.