/ Forside/ Interesser / Helbred / Massage / Spørgsmål
10  mango 110
Klangmassage
Fra : takker
Vist : 871 gange
50 point
Dato : 27-07-10 15:17

Er det kun mig som synes at det er fis og humburg med klang massage. Findes der overhovedet nogen dokumetation for at det virker?

Skulle jeg være kommet til at formærme en, så undskyld men hvad fik du af det.

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 35 point
Dato : 27-07-10 15:34

Har du læst denne beskrivelse?
http://www.nordlysportal.dk/Nonsec/web-selv/nordlysportal/docs/Klangmassage_i_Naturli.pdf

Jeg har ikke selv prøvet det, og jeg må tilstå, at jeg stiller mig tvivlende i forhold til metoden.

Kommentar
Fra : takker

Dato : 27-07-10 15:43

Lige den der havde jeg ikke læst, men jeg har været inde på Nordlys og set hvad de selv skriver.

Og en enkelt person som er udsendt som jurnalist og skrevet i ugeblad form er god underholdning men ikke det mest saglige. Glæder mig over hedes gode oplevelse men at lyden dør ud hurtigt?!?

Jeg hælder stadigvæk til at det er fup.

Godkendelse af svar
Fra : takker

Dato : 05-08-10 19:53

Tak for svaret pifo.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 05-08-10 20:16

selv tak