/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Playboy tøjmærk og andet
Fra : PrivateDK
Vist : 1573 gange
100 point
Dato : 26-07-10 19:19

Jeg prøver at finde en gave til en teenager.
Det eneste hun ønsker sig er noget af mærket Playboy.
Er der nogen der ved hvor det forhandles. Har fundet et meget begrænset udvalg i Jysk.
Det må meget gerne være en butik, selvfølgelig kan nettet også bruges, men jeg skal bruge det i weekenden.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-07-10 19:51
Kommentar
Fra : pifo

Dato : 26-07-10 19:56

Hvis det skal være en butik, bliver vi nødt til at vide, hvor i landet det skal være?

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 26-07-10 20:49

Jeg tænkte bare butikskæde. Det er på Herning egnen, men vil da godt køre lidt efter det rigtige.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 26-07-10 21:09
Kommentar
Fra : pifo

Dato : 26-07-10 21:12

Du kan sikkert blive henvist, hvis du ringer eller skriver til Camilla (http://www.amino.dk/forums/t/81749.aspx)

Citat:
SÅ er der indgået aftale om eneforhandling af PLAYBOY herretøj, dametøj, tasker, punge, smykker, bælter og andre accessories i hele Skandinavien - jeg er så heldig at være tilknyttet som salgsagent, og besøger i den forbindelse butikker m.m. rundt i landet - lad mig gerne høre fra dig hvis du vil have besøg af mig eller en af mine kolleger - vi kommer meget gerne og viser både her og nu varer og efterår/vinter varer (2010/2011).

Masser af smil og hilsner

Camilla Kansberg / Tlf.: 60 48 48 22 / info@butikmilla.dk

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 100 point
Dato : 26-07-10 21:22
Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 27-07-10 12:40

Det er ikke de mest seriøse forhandlere.
Hende Camilla Kansberg der skulle have ene forhandling, hendes telefonnummer eksisterer ikke mere.
Player-import svarer ikke, men tror det er det bedste bud endnu.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 27-07-10 13:13

Jeg googlede hende en gang.
Prøv evt at ringe til hende her:
Omdoemme.dk > Sydals >
Butik Milla v/Camilla Kansberg
Nørre Landevej 53
6470 Sydals
Tlf: 75344820

Måske kan hun bringe dig videre i din søgen?

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 27-07-10 13:24

Jeg har ringet til Player-import, som oplyser, at der pt ikke er nogen butikker, der forhandler tøj og accessories i øjeblikket. Man kan købe sengelinned og puder i bl.a. Jysk, men hvis det er tøj og accessories, du leder efter, så er der pt kun mulighed for at købe via nettet, hvor fyren, jeg talte med, fremhævede, at der er gode tilbud pt.
De har tilsyneladende haft en svær opstart i foråret, men håber på at der kommer flere butikker, der vil aftage produkterne henover efteråret. Det er vist det nærmeste, vi kommer det spørgsmål. Du må nok skynde dig at bestille via nettet, hvis det skal nås
Pøj pøj med projektet.

Godkendelse af svar
Fra : PrivateDK

Dato : 27-07-10 14:11

Så lykkedes det mig at få fat i Player import.
Lidt spændt på hvad der ankommer.
De påstod også at være ene forhandlere af ægte Playboy varer i DK

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 27-07-10 14:20

Held og lykke med det - håber teenageren bliver glad for det besvær, du har haft

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 28-07-10 13:52

Må sige det var hurtig levering. Fik kasketten i dag(dagen efter bestilling). Produktet ser ok ud i kvalitet, dog ikke 100 på at den er ægte. Ingen mærker eller labels inden i kasketten.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 28-07-10 15:14

Det var da godt at høre, at du allerede har modtaget varerne og at det ser ok ud. Mon ikke teenageren er ligeglad med mærket indeni kasketten? Du behøver jo ikke at gøre opmærksom på det
God fødselsdag.