/ Forside/ Interesser / Helbred / Massage / Spørgsmål
10  mango 110
massage og Zoneterapi uddannelse
Fra : takker
Vist : 1123 gange
135 point
Dato : 26-07-10 00:55

Jeg har søgt lidt på nettet men de fleste hjemmesider virkertro værdige.

Er DU igang med en uddaneelse og kan du anbefalde din skole og hvorfor eller skal man ikke vælge den og hvorfor.

Har du taget en eksame eller andet og kan anbefalde de skole eller ej.

Hvilken nybegynder fejl lavet i da i startet, dem vil jeg gerne undgå.

Jeg er kun intressert i skoler som ligger i københavns området og dem som har aften eller weekend undervisning.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 26-07-10 02:16

Citat
Er DU igang med en uddaneelse

kandu lide sex..

Kommentar
Fra : Megafonen

Dato : 26-07-10 09:41

Der ligger en på Bodenhoffs Plads. Der kender jeg et par stykker der har gået. Den har et godt rygte.

Accepteret svar
Fra : Megafonen

Modtaget 135 point
Dato : 26-07-10 09:43

Der er iøvrigt også den på Gammel KOngevej. Den går man heller ikke galt i byen med. Kender en der har læst akupunktur der, men han mødte jo også de andre hold.

http://www.fdz-kbh.dk/

Kommentar
Fra : Megafonen

Dato : 28-07-10 20:47

Du finder ikke bedre skoler end dem der allerede er postet ovenfor

Godkendelse af svar
Fra : takker

Dato : 05-08-10 19:54

Tak for svaret Megafonen.