/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Fluefiskeri/Bækørred/Tryggevælde å.
Fra : Wigger
Vist : 920 gange
41 point
Dato : 05-05-03 21:59

Hej alle sammen! Jeg har et par spørgsmål ang. bækørred-fiskeriet i tryggevælde å. Jeg kunne godt tænke mig at høre om tryggevælde å er et godt bækørred-vand, specialt de øvre stræk? Og så ville jeg gerne høre om der er overbefolket
(øvre stræk) da jeg ikke har lyst til at stå skulder ved skulder(kronborgpynten) :)
Og måske et par fif til fluerne tør/nymfe/vådflue? Jeg ved godt at åen er god til aborrer og havørred, men det er primært
bækørrederne jeg gerne vil få til at stige til tørfluen da et godt bækørred-vand ikke er hverdagskost!

Fiskehilsner fra martin :)

Accepteret svar
Fra : grevelasse2

Modtaget 41 point
Dato : 12-06-03 14:37

okai jeg har selv været i tryggevælde å og der r rimlig mange bækørred.....

men den r mest kendt for aborre og hav ørred....

hilsen lystfisker LASSE....

Godkendelse af svar
Fra : Wigger

Dato : 13-06-03 01:00

Tak for svaret grevelasse2.