/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Vista
Fra : marcussen1
Vist : 456 gange
100 point
Dato : 21-07-10 21:20

Er Win Vista (f.eks. Vista Ultimate) så slem (dårlig-langsom) som man hører? Er den ikke blevet bedre? Win 7 er sikkert bedre, men er den meget bedre end Vista?
Mvh
Nielsd

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-07-10 21:23

Vista fejler intet

Det er "brugerne" der ikke kan finde ud af det

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 21-07-10 21:29

Refi.........
Hvad er det f.eks brugerne ikke kan finde ud af?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-07-10 21:34

At bruge Vista.....

Der er såmænd ingen fejl på Vista - bare maskinen er af nyere dato.....

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 21-07-10 22:16

Nu ved jeg godt, at den alm. opfattelse er at, Win 7 er meget bedre (og hurtigere) end Vista, men efter Vistas mange opdateringer, er der så alligevel den store forskel?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-07-10 07:12

Kommer an på HVEM du spørger.....

Jeg har ingen problemer med Vista...

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 22-07-10 07:50

XP - Vista - win7 er gode nok.
Hvis der lægges "skæve" drivere ind eller der bare bruges standard drivere kan styresystemerne godt blive lidt tunge.
Dog syntes jeg at win 7 virker lidt friskere.
Jeg kører med alle 3 systemer på hver sin harddisk, men på samme comp.

Kommentar
Fra : auekat

Dato : 22-07-10 13:17

Har kørt Windows 7 på min netbook i nogle måneder nu upåklageligt, og skiftede sidste uge også mit Vista på den stationære ud med Windows 7. Der er en hel del forbedringer, ikke bare performance-mæs­sigt.

Godkendelse af svar
Fra : marcussen1

Dato : 22-07-10 21:40

Tak for svaret Eyvind.