/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Afstand på "musevej"
Fra : lham
Vist : 649 gange
100 point
Dato : 18-07-10 16:21

Nogen der kender et sted hvor man på kortet klikker på startposition -holder musen i bund og "kører "selvalgt rute på kortet. Når musen slippes står afstanden der.
Mindst Danmark men gerne Europa/ world wide. Små biveje og stier skal være med.
I "gamle dage" havde man sådant et lille hjul med forskellige målestoksskalaer man rullede hen over kortet med-det er den funktion jeg søger. Programmet skal altså ikke give ruteforslag.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-07-10 16:29

Prøv denne, godt nok ikke med træk mus, men med klik
http://iform.dk/ruteplanner

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 18-07-10 17:36
Kommentar
Fra : lham

Dato : 18-07-10 18:58

Klaudi
du har fat i noget af det rigtige-det er bare lidt for besværligt med alle de mellempunkter der skal klikkes-og så skulle distansen gerne vises løbende og ikke først beregnes til sidst.

Stouenberg
det er en A til B beregner og så kender den absolut ikke noget til stier i danmark . Det ka jeg ikke bruge, men tak

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 18-07-10 19:02
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-07-10 20:45

Fandt linket på BT.
http://www.lobnu.dk/running-route

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 19-07-10 01:19

Tror ikke du finder et ordentligt (online) har du ikke MS AutoRoute

Eller kan en gratis udgave af Google Earth klare det = søg selv.
Den skulle ikke være så svær at finde.

Men et link alligevel,
http://earth.google.com/download-earth.html

Vil du have en PRO så
http://www.google.dk/#hl=da&q=Google+earth+portable+warez&aq=&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=30610644dedc6e83

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 19-07-10 06:32

Tak for svaret Klaudi.
Samme concept som dit første link men flere finesser , så må jeg leve med klikkene

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-07-10 07:01

Velbekommen

Ja der skal en del klik til på en lang tur, men den tæller da op efterhånden man klikker sig frem