/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
trådløs bærbar med Win 07 - Hastighed?
Fra : ingelein
Vist : 886 gange
50 point
Dato : 17-07-10 16:04

Hej
På den gamle Pc som kørte med et D-LINK eksternt netkort, kunne jeg altid se hastigheden på bredbåndsforbindelsen.
Hvor kan jeg se den aktuelle hastighed på Win 07. Kan man kun orientere sig ved "stregerne" for forbindelsen på processlinjen?

Jeg har på et tidspunkt skiftet min antenne til en lineær i stedet for cirkulær spredning af signalet. Derfor vil jeg gerne anbringe antennen bedst muligt.
Mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 17-07-10 16:18

På de streger nu nævner i proceslinien kan du gån ind " bagved" og kigge på status, der står der antal Mbit forbindelsen er på....

sådan ser jeg hvor godt eller skidt det er

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 50 point
Dato : 18-07-10 08:13

stregene indikere kun hvor godt dit modtager signal er ikke hvor hurtig det køre

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 18-07-10 11:27

Tak for svaret rotw.
Det er vist også modtageforholdene jeg gerne ville vide lidt mere om. ´Jeg kan jo på TDC se, hvor hurtigt mit bredbånd kører på "hovedmaskinen".
Mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 18-07-10 11:29

Det var nu STATUS som findes bag stregerne jeg skrev om, for der står det der er en status

luk op for sregerne, og højreklik, så kommer has´tigheden...

var det jeg skrev allerførst