/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
Hvor køber man brugt styrketræningsudsty~
Fra : Merrald
Vist : 3090 gange
32 point
Dato : 05-05-03 14:41

Hej

Vi er nogle gutter som er træt af at gå alm. træningscenter p.g.a. transport og lign. Så vi snakkede om at indrette vores eget i et lokale som var til overs. Men vi ved bare ikke hvor man køber brugt udstyr, såsom vægtstænger, bænkpressmaskiner, ekstra vægte og det man nu har brug for.

Nogen der ved hvor der er mulighed for at købe det brugt?

Merrald

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 05-05-03 15:03

øøøhhmmm her f.eks : http://www.fitnessgruppen.dk/default.asp?fgrpkat=brugt&fgrpsubkat=produkt&PFGNr=959091

og så er der jo www.dba.dk ( Den Blå Avis )

eller www.qxl.dk - auktioner.

God fornøjelse ...

Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 05-05-03 15:06
Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 05-05-03 21:21

du kan også prøve www.guloggratis.dk , der kan du også se numre og adr. gratis, i forhold til www.dba.dk

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 05-05-03 21:24

men det kommer til at koste kassen, regn med (for et fuldt funktionsdygtigt motionsrum) en 10000 til 15000. Men det er enda brugt udstyr.

Kommentar
Fra : Marleline

Dato : 25-05-03 17:34

Prøv ellers www.motion-online.dk
Der kan du nogle gange finde noget...
God fornøjelse!!!