/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
nogen der har kendsbab til creative2.0
Fra : opp
Vist : 552 gange
500 point
Dato : 11-07-10 11:03

har lige været så heldig at få en broderi maskine af min dejlige mand,men er ret så frustreret kan ikke få broderi armen til at flytte sig vandret hen så den kan starte med broderi i midten af rammen,og jeg har valgt rigtig ramme str.Hvis jeg så tager en stor broderi ramme laver den kun en lang broderi streg i den ene side den syr alle stingene i det valgte broderi men kun som en lang streg oven i hinanden,der er måske noget jeg ikke helt forstår har læst bøgerne igennem flere gange ,håber der er en herinde der kan hjælpe.
en frusreret

opp

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-07-10 12:05

Du kan evt læse lidt mere her - måske der er nogle ledetråde...

http://www.pfaff.com/dk/16178.html

Her er diverse sy/broderi beskrivelser til download

http://www.pfaff.com/dk/4704.html

Kommentar
Fra : opp

Dato : 11-07-10 14:58

Hej Refi
nej der har jeg selvfølgelig været inde og har også bøgerne ,men ingen steder står der noget om hvad jeg gør hvis broderirammen ikke flytter sig vandret men kun lodret??????
Opp

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 500 point
Dato : 11-07-10 15:08

Mit bedste råd vil være at spørge forhandleren....

Er den købt brugt, så sælgeren.....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-07-10 07:55

Prøv at læse lidt om at resætte maskinen (på engelsk reset) Det kan være det der skal til.

Godkendelse af svar
Fra : opp

Dato : 26-09-10 17:32

Tak for svaret refi.
undskyld jeg har ikke været herinde længe spurgte forhandleren ,hvis der er en der kommer i samme situation en gang så var svaret at der sidder en Bette plastic djævel der forhindrer broderi enheden at flytte sig under transport og den skal selvfølgelig fjernes .men tak for hjælpen