/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
hvor kan jeg få en sort sol t-shirt??
Fra : HeleneSchmidt
Vist : 884 gange
20 point
Dato : 05-05-03 10:22

Heysa.. Som der allerede står i overskriften : Hvor ken jeg få fat en en sort sol t-shirt?? Jeg synes jeg har gjort hvad jeg kan, men uden held. Det er meget meget vigtigt så jeg håber virkelig der er en der kan hjælpe mig.

Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 05-05-03 11:40

Jeg ved at dem der arbejder på diskoteket Paddys i Horsens har en såadan T-shirt til at arbejde i. Måske du kunne ringe til dem og spørge, hvor de har fået den fra.

Held og lykke.

Kommentar
Fra : HeleneSchmidt

Dato : 05-05-03 12:22

øhhh... fedt nok.. Tak skal du ha.. men jeg tror nu ligesom jeg ville få mere ud af en internet adresse hvor den måske ku bestilles fra.. men okay.. jeg prøver sgu nok at ringe alligevel..

Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 05-05-03 15:28

Det var det bedste jeg kunne komme på.....

Kommentar
Fra : DonAndre

Dato : 05-05-03 19:49

prøv deres pladeselskab.... might work..

peace out...

Kommentar
Fra : DonAndre

Dato : 05-05-03 19:54

eller deres fansite www.sortsol.dk

held og lykke der'