/ Forside/ Interesser / Videnskab / Andet videnskab / Spørgsmål
10  Nordsted1 917
Øv øv Tom Tom.
Fra : piaskov
Vist : 822 gange
100 point
Dato : 06-07-10 20:40

Ja det er sq en viden skab...det skab
Jeg er bare så TRÆT at vores GPS en TomTom One XL.
Vi er så "heldige" at eje sådan en og vil nu sælge den.
Vi har en del adresser liggende på den.
Kan vi inden salg slette de adresser ..og hvordan gør man så lige det

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 06-07-10 21:10

Kan den ikke resettes ved at holde tænd knap nede, eller vi at en faktoryreset i en af menuerne?

Jeg har selv Garmin, så det her er rent gæt...
vh Ben

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-07-10 21:16

Reset factory settings
This button may only be available if all menu options are shown. To show all
menu options, tap Show ALL menu options.
For more information, see Hidden buttons and features on page 33.
Reset factory
settings
Tap this button to restore the factory settings to your TomTom ONE XL. All
your settings, including Favourites, your Home location, warnings for POIs
and any Itineraries you have created, as well as recent destinations and
recent calls and callers, will be deleted.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-07-10 21:19

TomTom er vist nok det bedste der kan købes for penge lige nu, så jeg vil ikke fortælle hvordan man sletter adresser og andet privat (det er nemt) i stedet bør du lære den at kende og husk at bruge TomTom Home, så vil du spørge efter TomTom i stedet for andet navigation i fremtiden

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 06-07-10 21:20

Og på dansk

Citat
Nulstil fabriks-indstillinger
Denne knap kan muligvis kun ses, når alle menupunkter vises. Hvis du vil have
vist alle menupunkter, skal du trykke let på Vis ALLE menupunkter.
Der er flere oplysninger i Skjulte knapper og indstillinger på side 33.
Deaktiver
trådløse data
Tryk let på denne knap for at deaktivere muligheden for at modtage trådløse
data. Du vi stadig have forbindelse til din mobiltelefon via Bluetooth, og du
kan stadig modtage opkald og ringe op håndfrit. Men du kan ikke modtage
data, der bruger en trådløs dataforbindelse, f.eks. TomTom Trafik.
Hvis du vil aktivere trådløse data igen, skal du trykke let på Aktiver trådløse
data.
Bed ikke om
ankomsttid
Tryk let på denne knap, hvis ONE XL ikke længere skal spørge, om du vil
ankomme på et bestemt tidspunkt, når du planlægger en rute.
Hvis du vil aktivere denne indstilling igen, skal du trykke let på Bed om
ankomsttid.
Der er flere oplysninger i Ankomsttidspunkter på side 10.
Nulstil fabriksindstillinger
Tryk let på denne knap for at gendanne fabriksindstillingerne på
TomTom ONE XL. Alle dine indstillinger slettes, inklusive favoritter,
hjemsted, advarsler om interessepunkter, alle dine rejseplaner og nylige
destinationer, seneste opkald og opkaldere.

Her en komplet brugervejledning

http://diplodocs.dk/brugsanvisning-brugervejledning-betjeningsvejledning/TOMTOM/ONE%20XL-_L

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-07-10 21:30

Citat
nu, så jeg vil ikke fortælle hvordan man sletter adresser og andet privat

Selv

Jeg KAN ikke med det LO***.
Godt vi fik en anden i sølvgave...nemlig en GARMIN du

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 06-07-10 21:52

Tak for svaret refi.
SÅDAN DU

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-07-10 21:55

Selv tak