/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Akkumulator 6v.
Fra : TEAS
Vist : 1770 gange
200 point
Dato : 04-07-10 01:47

Jeg søger en ny Varta 6v akkumulator til en 3 hjulet knallert med selvstarter.
Det er en Puch mortor der sider i den.
Det skal gerne være omkring Odense og omegn.
Eller over Int.Nettet.
mvh
Teas

Kommentar
Fra : edison

Dato : 04-07-10 05:48

har du ikke en lokal t.hansen i nærheden.
http://www.thansen.dk/products.asp?c=3998739867&n=-1815930749

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 04-07-10 07:14

Hej Edison.
Det skal være en akkumulator på 6v i samme størelse som til en
gammel Ferguson traktor og den kan jeg ikke finde hos Thansen.
Den skal jo passe til batteri platformen
Den gamle akkumulator er en Varta 6v men den kan ikke finde den på nettet.
mvh
Teas

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 04-07-10 07:44

hør med biltema, de har et stort udvalg.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 04-07-10 08:51
Accepteret svar
Fra : nilsg

Modtaget 200 point
Dato : 04-07-10 09:23
Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 04-07-10 13:27

Ja kan du ikke fortælle hvad knallert mærke og model den skal passe i.
Og hvad det gamle batteri hedder og hvad type det skal være. altså er det sådan et med 3 skruer på hvor man med tiden skal kunne fylde deminiraliseret vand på efter hånden som noget af det fordamper ?

og højde bredde og længe. bare mål det med en linial.

Kommentar
Fra : edison

Dato : 04-07-10 17:00

Hvs din maskine er en ældre sag. Så er det ikke sikkert du kan få det batteri mere. Men at du må ombygge konsoldet til et nyre batteri.

Godkendelse af svar
Fra : TEAS

Dato : 05-07-10 05:09

Tak for svaret nilsg.
Det er lige den størelse jeg søgte.
Og tak til alle der har svaret på mit spørgsmål.
mvh
Teas