/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Køb af ny printer
Fra : PS.BMW
Vist : 549 gange
200 point
Dato : 03-07-10 10:11

Udskrivning af billeder er højt prioriteret, valget står mellem
HP photosmart premium Fax A I O (cc335b#beq)
og Canon pixma mp 990 3749b009.
Pris er ca. 2000,- så det er ikke vigtigt.
Mht. Fax kan vi beholde den vi har, selvom det vil være fint at begrænse maskinparken.
Hvis jeg har læst rigtigt er de begge trådløse.

Mhv

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-07-10 11:00

MIN vurdering....

"Hjemmeprintere" er IKKE til fotoudprintning i større stil - det er ALT FOR DYRT....

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 200 point
Dato : 03-07-10 11:19

Lige netop foto printning vil i mine øjne sætte HP langt op på listen af foto printere, min erfaring er at købe original printerblæk og original foto papir når det er på tilbud, så er hjemme udskrivning ikke dyrere end at få printet i en butik eller online bestilling.
Så vidt jeg kan se er der ikke fax i Canon printeren, det er der i HP printeren og så kan du få bedre plads på skrivebordet, begge kan printe trådløs det har du ret i

Godkendelse af svar
Fra : PS.BMW

Dato : 03-07-10 15:06

Tak for svaret o.v.n..

Det blev Canon pixma mp 990

Forhandleren overbeviste mig om Canon er bedre til billeder end HP med fax.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-07-10 16:20

Citat
Forhandleren overbeviste mig om Canon er bedre til billeder end HP
den forhandler tjener sikkert mere på at sælge Canon end på HP, det er den eneste logiske forklaring