/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Problemer med hukommelse Nokia N86
Fra : annettemor
Vist : 2440 gange
500 point
Dato : 26-06-10 18:57

Jeg får hele tiden at vide, at jeg mangler hukommelse og skal flytte ting fra c-drevet

Mobilen er helt ny og der ligger intet på den?? Ihvertfald ikke hvad jeg kan se..
Nogen der har en Nokia N86 som har haft de samme problemer??

Kommentar
Fra : annettemor

Dato : 26-06-10 18:57

Og nej - der står ikke noget i vejledningen. Den har jeg været igennem mange gange.. ;)

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-06-10 19:09

Her er en der har klaret det med en Soft Reset

Soft reset
In standby dial *#7370# and the phone's security code.
Soft reset deletes ALL your phone's data.

http://discussions.europe.nokia.com/t5/Hardware-Codes-and-Operator/N86-c-drive-memory-problem/m-p/539656

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 26-06-10 19:12

Hm... Intet er vel ikke helt korrekt....

http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_N86_8MP_UG_da.pdf

På side 22 kan du se hvordan du frigør hukommelse.

vh Ben

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 26-06-10 19:14

Hm... Intet Skulle være:

"Hm... Dette... "

Kommentar
Fra : annettemor

Dato : 26-06-10 19:23

Du har ret Ben.. Men det løser ikke problemet.. Da mit C drev er tomt.

Klaudi - jeg forstår det ikke pga. det er på engelsk..

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 510 point
Dato : 26-06-10 19:31

Med TLF i standby taster du *#7370# og tlf sikkerhedskode, den er som standard 12345

Soft reset sletter ALLE data på tlf.

Godkendelse af svar
Fra : annettemor

Dato : 26-06-10 19:41

Tak for svaret Klaudi.
det hjalp.. :)

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-06-10 19:45

Velbekommen