/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hjemmeside
Fra : 200752
Vist : 594 gange
100 point
Dato : 25-06-10 14:44

Hvorfor mister jeg forbindelsen medens jeg oploder mine filer til min hjemmeside.
Jeg bruger cofficop, når jeg så søger at koble mig op virker det igen 2 til 5 min

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 25-06-10 16:37

filezilla

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 25-06-10 20:13

Det kan være fordi du har for mange tilslutninger til serveren også nægter den at tage imod flere indtil de automatisk udløber.

Kan du ikke se nogle beskeder mens du oplader som fortæller hvad programmet lavet ?
Det kan man i filezilla ihvertfald også kan det stå at de maksimale antal tilslutninger er nået for eksempel 4.

Prøv og kig i programmet indstillinger og se om der er noget der hedder maximum connections eller sådan noget også sæt den til 1.

Hvis du sætter den til 1 så kan du ikke skifte mappe mens du uploader så hvis du vil det så prøv med 2 eller 3 eller 4 indtil du finder noget det virker for dig.

Prøv http://filezilla-project.org/ hent den der hedder filezilla client.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 25-06-10 20:30

husk? = adgang til internettet VIA Firewall/ ADGANG til ALLE PORTE = UD/ ind""""!
Eller s står det vel i den RAPPORT du ikke NÆRLÆSER =
GRUNDEN TIL ADGANG NÆGTET / timeout/ andet_
men dit problem er manglende kontakt til din server.

Ellers læg et link til programmet, så andre ved hvad du snakker om...

og så er coffeecup ( http://www.google.dk/#hl=da&q=coffeecup&aq=3s&aqi=g-s5&aql=&oq=Cooffee&gs_rfai=&fp=3b2c2278ecf4cf82 )
Heller ikke det bedste program_ især IKKE free_waren

Kommentar
Fra : severino

Dato : 25-06-10 20:53

Har du prøvet at bruge andre programmer end denne cofficup ???
Du kan bruge din browser i stedet, ved at ftp til din hjemmeside.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-06-10 22:03

Jeg benytter selv Ws FTP95 LE. Programmet distribueres ikke længere af producenten, men kan stadig hentes rundt omkring på nettet. Du kan f.eks. hente det hos mig:

http://www.cssboxing.com/exe/ws_ftple_tuc.exe

Det er freeware og garanteret fri for spyware og anden snavs

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 200752

Dato : 26-06-10 08:45
Annuller spørgsmålet
Fra : 200752

Dato : 27-06-10 13:40

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål