/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Pindsvin og bålafbrænding.
Fra : ebg_888
Vist : 622 gange
100 point
Dato : 23-06-10 20:40

Vær sød at flytte brændebunken, inden der sættes ild til det her til aften.

Ellers risikerer man, at brænde de pindsvin levende, som gemmer sig i bunken.

Det er ikke nok at ryste i bunken for at få pindsvinet ud - det vil blot putte sig .

På forhånd tak!

Accepteret svar
Fra : DISKEN_revised

Modtaget 110 point
Dato : 23-06-10 20:51

FUCK da for sent at skrive det NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 23-06-10 22:13

jo jo, de er døde

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-06-10 22:32

Brorteil, hvis jeg ikke "kendte dig" ville jeg synes du var en hård nitte............sgu da synd for de pindsvin der mister livet i dag, pga af os mennesker og vores tradition for at brænde haveaffald af

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-06-10 22:56

Citat
FUCK da for sent at skrive det NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Tænkte nøjagtigt det samme da jeg læste det.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 24-06-10 06:57

Der var en der hed Darwin. Evolution vil favorisere de pindsvin der kan kalenderen og flytter hjemmefra senest 23-6 om formiddagen. "kolge" pindsvin er vel bedre end "dumme"

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 24-06-10 07:13

Ja, men så husker folk det måske til næste Sct. Hans ?

Ergo et godt spørgsmål, som burde være et tip.

peyo

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 24-06-10 08:49

Nu føler jeg mig som en pindsvinemorder

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 24-06-10 16:36

Du har formegentlig ikke gjort det med vilje, vel?

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 25-06-10 12:49

Nej selvfølgelig ikke, det må vel betegnes som uagtsomt mord.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 25-06-10 15:54

Skulle du påkøre et pindsvin så afliv det hvis det ikke er helt dødt og forvandlet til "lungemos" .Indvolde ud ( husk knivloven er nu ændret ) pak det ind i ler og på bålet-når det er færdigstegt følger alle piggene med leret.Men husk det er et fredet dyr undtagen for vore krigsveteraner med posttraumatisk stress der lever som "Paw i urskoven"

Godkendelse af svar
Fra : ebg_888

Dato : 25-06-10 22:22

Tak for svaret DISKEN_revised.

Du har vist desværre ret.
Det må jeg huske til næste år.