/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tillykke med sølvbrylluppet Piaskov
Fra : Nordsted1
Vist : 2376 gange
210 point
Dato : 22-06-10 19:12

Stort tillykke med dagen, piaskov og mand

[CITATOgså mig du...for jeg/vi har sølvbryllup i dag og nu vil vi tage i byen og spise.
Nærmere betegnet i Marielyst.
][/CITAT]

Snuppet fra klummens tråd

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-06-10 19:19

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-06-10 19:34

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-06-10 19:51

Nuuuiiii Tillykke piaskov & mand

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 22-06-10 20:16

også her fra mig

mvh Smuller54

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-06-10 22:25

Kæmpe stort tillykke her fra

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-06-10 22:27

25 år, og så med den samme... det er godt nok flot

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-06-10 23:13

Citat
25 år, og så med den samme... det er godt nok flot
jeg er enig og ønsker stort TILLYKKE med dagen og de næste 25 år

Kommentar
Fra : alka

Dato : 23-06-10 06:41

Også til lykke her fra - om fire år har vi doblet op hjemme hos os!

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 23-06-10 09:01

Også et S T O R T Tillykke herfra Nordjylland ...

Ønsker den bedste dag for, og held og lykke fremover fra vedikkealt ...

Og lidt udenfor emnet....

En kollega havde forleden 29 års bryllupsdag, snakken faldt på hvad denne dag så hed ?

Det kunne ingen lige svare på - heller ikke jeg, men jeg vidste godt hvad jeg kunne kalde det ... !!!

S Ø R G E L I G T

Hvorefter han nærmest råbte HOREBUK efter mig, for jeg har aldrig været gift....

Hilsen fra vedikkealt

PS PS PS PS PS .......

LÆS IKKE LÆNGERE NEDE HVIS DU ER SART ELLER SNOPPET

Landmandskonen klagede over at der var for lidt gang i soveværelset, og hun sagde til manden..

Se nu tyren derude, ham er der dælme godt gang i .... hvorefter manden svarede...

Joooo .... men det er jo heller ikke med den samme ko hver gang .... ....

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 210 point
Dato : 23-06-10 09:56

1000 tak alle sammen.
Det var en forrygende dag med besøg af børn, naboer og venner.
Vi havde frabedt os hornmusik om morgenen meeeeen holda op .Det var da lige før jeg hellere ville ha' haft det end alternativet
Vores svigersøn kører hundeslæde og der bruger de nogle specielle "megaforner" der hyler som en sirene.
Ja tag ...go' morgen du.
Jeg tror han fik vækket hele byen.
De naboer der ikke lige var obs på vores dag skal jag da lige love for blev det.
De stormede ud af husene for at se hvad der skete.
Og vi som troede det kunne foregå lidt roligt når der ikke var musik...skal da love for vi blev klogere.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-06-10 11:37

Så kan I lære det til guldbrylluppet

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-06-10 12:42

Ha ha Pia, send den op til Nordsted når hun har sølvbryllup, så er vi sikker på at de vågner. Jeg kan heldigvis ikke få sølvbryllut.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-06-10 13:06

granner01.... det er en gammel skade her.... vi har været gift i over 30 år.... forøvrigt skal i komme MEGET tidligt for at vække os

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 23-06-10 13:27

godt gået Leif...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-06-10 13:43

Citat
godt gået Leif...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-06-10 13:48

Citat
godt gået Leif...
Jeg tror at Leif ynder god dansk mad - så der ligger svaret måske

Kommentar
Fra : jensegon

Dato : 23-06-10 13:56

Pia & Lief

Med hilsen
Jens

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-06-10 14:49

Nordsted

Så må det blive guldbrylluppet. Ballade skal i da prøve

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 23-06-10 17:42

Hov, jeg mænger mig lige med et tillykke til dig, Pia og Leif.

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-06-10 22:06

Tak for svaret piaskov.Du har været utrolig stille siden igår, har festen været hård/er du blevet gammel

Dejligt at høre i havde en god dag