/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
media player
Fra : kivi
Vist : 410 gange
100 point
Dato : 21-06-10 15:00

jeg kører win 7 og dermed den nye media player men når jeg åbner media player er der kun de 3 som er der i starten jeg har rippet noget musik men det ligger ikke fremme når jeg åbner m p men går jeg ind i biblioteket musik der ligger det , hvad har jeg gjort fejl , før havde jeg ikke de problemer med mp , så hvorfor nu

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 110 point
Dato : 21-06-10 15:17

det har du heller ikke nu. For det færste skal du tilføje mapper til MP hvor du har din musik, for det andet er det kun playlister der frem går når du åbner MP.

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 24-06-10 19:35

Tak for svaret webnoob.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 24-06-10 19:43

selv tak, altid glad for at kunne hjælpe.