/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
word 2007 - timeglas hvert 3 sek.hvorfor
Fra : karstenhou
Vist : 699 gange
200 point
Dato : 20-06-10 20:43

Når jeg arbejder i Word 2007 går det bare langsomt. Timeglasset kommer hver 3.sek. og så kan der ikke skrives i 3-5 sekunder. Det er til at blive vanvittig af. Jeg har geninstalleret - men det er stadig det samme. Det kunne ligne at den hele tiden gemmer eller søger opdateringer.. Nogen der ved noget?
Hilsen Karsten

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 20-06-10 21:12

Her du tjekket opsætningen under
WORD indstillinger -> Gem og set om den automatisk gemmer med for korte intervaller ?
vh Ben

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 20-06-10 21:27

Citat
WORD indstillinger -> Gem og set om den automatisk gemmer med for korte intervaller ?

Nemlg__eller
også står den og forsøger på at OPDATERE sig over indet-nettet
Slå automastiske NET_ opdateringr fra,
ellers er det en LUS der brokker sig fordi den ikke kan komme UD/ IND

Kommentar
Fra : karstenhou

Dato : 20-06-10 21:35

Okay den gemmer hver 10 minut - så det kan ikke være det.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 20-06-10 21:50

Prøv at slå den helt fra, så du har udelukket denne mulighed, da der kan være fejl i det!
Så kan du begynde at koncentrere dig om andre muligheder; evt. andre programmer der laver noget i baggrunden.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 20-06-10 21:53

Hvis der på din pc har været en prøveversion af Office 2007 fra ny og du ikke har fået afinstalleret den, så kan det være den der driller dig.

Ellers prøv at gå i Start - Alle programmer - Microsoft Office - Værktøjer - Diagnosticering og kør den, så kan det være fejlem retter sig.

Clou

Kommentar
Fra : karstenhou

Dato : 21-06-10 17:32

Desværre nej - det meste er nu prøvet

Kommentar
Fra : karstenhou

Dato : 22-06-10 16:50

Problemet er løst - det var netværksprinteren....

Annuller spørgsmålet
Fra : karstenhou

Dato : 22-06-10 16:51

Problemet er løst af mig selv. Det var netværksprinteren.