/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
iphone/telmore opsætning til 3G
Fra : jannicolai
Vist : 2223 gange
200 point
Dato : 19-06-10 17:24

Jeg skifter til telmore på min iphone. og mangler data til at sætte min 3G til . dvs hvad skal jeg skrive i ind og udgående post kontoer dvs POP og SMTP konto når jeg bruger henholdsvis hotmail.live og yahoo.dk
.Mvh Jannicolai

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-06-10 17:40
Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 19-06-10 19:07

hej
tak for det men jeg der har jeg været inde , men jeg mangler hvad jeg skal skrive under indgående og udgående mail . (imap og smtp. )
jeg ønsker at bruge enten yahoo eller hotmail som mine server.

jeg var inde på yahoo der fandt jeg noget der bruges til outlook. men det virker tilsyneladende ikke til iphone.
I sin tid var tlf sat op automatisk af G

nogen der har prøvet at sætte iphone op med held? og hvad skrev i?
vh

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-06-10 19:17
Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 200 point
Dato : 19-06-10 19:39

Du kogger ind på din Yahoo mail fra en computer og under indstillinger klikker du på POP og videresendelse og sætter markering ved Tillad at din Yahoo mail hentes via POP og gemmer indstillingen.
Så skal du bruge følgende indstillinger i den nye konto du sætter op på Iphone:
Indgående post: pop.mail.yahoo.com
Udgående server: stmp.mail.yahoo.com
du skal også bruge dit e-mail brugernavn og adgangskode

Hotmail er der ikke noget med først at skulle indstille til POP3, der bruger du følgende server indstillinger i din nye konto: http://www.kandu.dk/Tip19335.aspx

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 19-06-10 20:36

tak for det. det vil jeg prøve:)
Ha en god aften

MVH

Godkendelse af svar
Fra : jannicolai

Dato : 19-06-10 20:55

Tak for svaret o.v.n..Hej takker for svarene til alle.Nu tror jeg det virker. Mvh Jannicolai

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-06-10 21:12

Selv tak - god rest weekend, godt at det lykkedes at få dine mails ind, hvordan du kommer til konto opsætning der er en god vejledning fra Klaudi