/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
DVD Printerproblem
Fra : Sandvad261
Vist : 448 gange
100 point
Dato : 19-06-10 13:24

Eller er det en fejl 40.
Når jeg vil printe ud på en DVD, viser den fejl, den inderste låge er åben, luk den og printningen vil begynde.
Det vil sige at selv om at jeg alle steder ( det mener jeg da' ) har sat den op til, at den skal printe på en DVD i den der slæde som man sætter ind, så tror printeren at det er et stykke papir der skal printes på, nogen der har et godt forslag, og så har jeg lige et problem mere.
Jeg har jo solgt min gamle PC, og den brugte jeg bla. til, at printe ud på DVDer og også lave cover til DVD boksen, hvad bruger man til det, er der et program der er god til lidt af hvert, og som også vil arbejde sammen med min gode gamle printer en Canon pixma 4200

Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 19-06-10 13:34

Jeg fik ikke lige skrevet at det program jeg bruger, det er TOAST TITANIUM sidste nye opdatering, det gælder også for Disc Cover 2 Re som ikke vil printe på DVD

Annuller spørgsmålet
Fra : Sandvad261

Dato : 21-06-10 20:47

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål