/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Dilemma/ vundet præmie
Fra : DISKEN_revised
Vist : 528 gange
50 point
Dato : 18-06-10 23:18

For et stykke tid siden, vandt jeg en såkaldt el-spareskinne = hos Tryg DK

Citat
Nu ved jeg ikke om denne er defekt, den starter ihvert tilfælde
en MASSE op, som ellers styres af mit TV - uden grund.
Den er sat korrekt til, så der burde ikke være problemer

MEN:
Nu har jeg så fået en skade på en harddisk-afspiller, eller selve disken.
Den kan ikke læses mere, heller ikke på PC
Og så er mit DILEMMA, betaler TRYG, for en skade, ? de mulig har været ude om selv.
???

Jeg er fuldt ud EL skade forsikret, så det er ikke der den BRÆNDER PÅ.
Og hvorfor så spørge? GODT spørgsmål.

Men de kunne jo ligefrem nægte, selvom det ikke drejer sig om meget,
mere princippet.
at de mulighvis giver kunder_ dårlige varer/ præmier.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 18-06-10 23:25

Citat
Og så er mit DILEMMA, betaler TRYG, for en skade, ? de mulig har været ude om selv.
???

Det tror jeg næppe de vil indrømme, så brug du hellere din El-skade forsikring

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 18-06-10 23:37

Citat
Det tror jeg næppe de vil indrømme, så brug du hellere din El-skade forsikring

Tror det heller ikke selv, MEN tænk hvis jeg ikke var den eneste der KLAGEDE min sag
(el-spareskinne) der var trods ALT 30.000 der fik en´ af slagsen tilsendt med post DK.
Men om de har brugt den? og haft problemer, det ved jeg intet om.
Men DET kunne jo_ tænkes de havde fået et godt parti (dårlige) vare,
fra et/ en anden forsikrings-skade, som de, så videre giver til andre...? kunder.

Bare en tanke_ torsk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-06-10 23:41

Du kan da altid prøve, men jeg tror ikke du får noget ud af det

Godkendelse af svar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 19-06-10 00:20

Tak for svaret Nordsted1.

Lukker lige mens jeg kan huske det..