/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Virker den ? måske
Fra : DISKEN_revised
Vist : 636 gange
50 point
Dato : 18-06-10 22:30

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 60 point
Dato : 18-06-10 22:32

Næe, virker ikke, det er en adresse til din router

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-06-10 22:36

Jeg gider ikke snakke med en maskine. Men din og min router kan da godt grine sammen en dag.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 18-06-10 22:36

Den virker heller ikke her, da jeg har nogle andre statiske adresser i mit netværk, sammen med de dynamiske.
Så det erkun dig der kan se om der er enreaktion på dit putte-dyr!

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 18-06-10 22:36

NOPE:_ IP på nettet

Øhhhhh

hvad med denne
http://www.62.198.221.140

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 18-06-10 22:39

Citat
Jeg gider ikke snakke med en maskine. Men din og min router kan da godt grine sammen en dag.

Hvad er dette forrum SÅ___

Har ingen RUTER/ men køre til tider RUTEBIL..

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-06-10 22:39

virker heller ikke

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 18-06-10 22:45

Citat
Næe, virker ikke, det er en adresse til din router

Så må det være det man KALDER et MODEM, fra TDC andet har jeg ikke.

KOM da ikke at sige at der skal adgangs-tilladelse til/ ind og ud.
ALT andet virker, bare ikke mit lille og ski__ trælse problem
Og jeg kan SLET ikke finde ? = mit modem, eller hvad man skal kalde det.

+

Det virker udmærket på en HOME/ Vista/ SE7EN + pro (bare ikke på en CORPORATE)
Med alt sikkerhedslået fra_næsten

KLager til B_GAtes

Godkendelse af svar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 18-06-10 22:48

Tak for svaret Klaudi.
Da du var den første til at ? svare på min sag.

Fatter det BARE ikke_...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-06-10 22:54

Velbekommen

Prøv at denne adresse http://myip.dk der skulle du kunne se din IP

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 18-06-10 23:01

Citat
http://myip.dk der skulle du kunne se din IP

Har VÆRET der, selv programmet, jeg bruger, kommer med både en LOKAL og ??
derfor den sidste, adresse.

Den opgiver jeg, indtil NEXT time.
Men det hedder www file share pro men jeg kan heller ikke komme på nettet med andre
programmer, i samme stil.
Har prøvet Filezilla, men den skal jeg lige se nærmere efter i sømmene,
da den HELLER ikke kan finde/ kontakte min IP adresse, under opstart? eller hvad der hedder.

Men fatter det bare ikke.
Takker for svar

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 18-06-10 23:52

Kan du ikke prøve og fortælle os hvad det er du vil, så kan vi måske fortælle dig hvordan du skal gøre.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 19-06-10 00:23

Citat
Kan du ikke prøve og fortælle os hvad det er du vil, så kan vi måske fortælle dig hvordan du skal gøre.

SAGTENS: adgang til nettet, med en ? såkaldt hjemme server ///
OG kun med de såkaldte private servere, ikke noget med at lave en PC om til
en hjemmeserver med Windows elller Linux

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 19-06-10 00:30

Og jeg tænker ikke på P2P eller noget i den retning.

Bare en LILLE LOKAL PC= der står åben for andre brugere/ kunder

Der gerne lige ville hente en eller anden PDF fil_ hos mig.

Som skrevet har jeg før brugt www file share UDEN problemer,
Jeg mener og også at have brugt programmet på denne udgave af MS (Corporate)
men et ELLER ANDET blokker adgangen.
Og FAN___ om jeg fatter HVAD, der blokker adgangen.
Har åbnet Lokale og externe porte i båede det ene og andet.
MEN NEJ = øv

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 19-06-10 12:44

Har jeg forstået dig korrekt hvis jeg siger du prøver at bruger din computer som webserver hvor du har filer liggende tilgænglig for alle andre?