/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
God hårklipper
Fra : Grimstrup
Vist : 3177 gange
75 point
Dato : 16-06-10 19:27

Jeg står og skal bruge en "hårklipper"/trimmer til hovedet og skægget, men hvilken?

Jeg klipper et par gange om ugen håret helt ned og det samme med "skægget"..

Jeg plejer at købe en billig OBH fra Elgiganten, men den holder bare ikke ret længe:( Derfor vil jeg nu købe en til omkring 500 kr. men det er ikke nemt lige at finde ud af hvilken man skal købe eller kigge efter, så hvis du har gode erfaringer med en klipper må du endelig sede mig et link:)

Mvh
Lasse

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 16-06-10 19:31
Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 85 point
Dato : 16-06-10 19:54

Jeg købte en babyliss for men- carbon HLD, i slutningen af 2004, en kuffert med det hele.
Den var ikke den billigste. Men den har været det værd.

Den virker upåklageligt og den er blevet brugt flittigt til den mandlige del af familien og venner og børnenes venner.

Den nye model jeg kunne finde som svarer til beskrivelsen er denne:

http://www.skiftselv.dk/p/H%c3%a5r-klipper-BaByliss-H%c3%a5rklipper-i-kuffert-E772XDE/43dfe851-34da-4ce2-af6e-3c6ff0b42bc9?utm_source=Kelkoo&utm_medium=cpc&utm_campaign=produkt

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-06-10 20:18

Min kone bruger Babyliss for men..................når hun klipper mig.
Den har tjent sig hjem adskillige gange.

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 16-06-10 20:42

Jeg fik anbefalet en Philips hos Punkt 1 til 600 kr. Den er jeg godt tilfreds med selv om jeg kom fra en professionel frisørklipper til 2800 kr.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-06-10 20:50

Citat
Min kone bruger Babyliss for men..................når hun klipper mig.
Den har tjent sig hjem adskillige gange.

ja, netop. Den er alletiders. Jeg tror det der titaniumskær gør at den er så holdbar.

Vi har haft adskillige. Men denne har været så populær, så mine børns venner også kommer og får klippet efter behov. Gode indstillinger og altid skarp. Lidt olie en gang imellem og den kører bare.
Den nye hårmode - gør det altså også bare så nemt

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 16-06-10 21:25

jeg har en af mærket jaguar. det er en fantastisk god trimmer og man kan få reservedele til dem til en fornuftig pris.
http://www.hairhealthbeauty.co.za/product.php?product_id=161

Godkendelse af svar
Fra : Grimstrup